Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/24144
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЮрченко, Артем Олександрович-
dc.contributor.authorОстрога, Марія Михайлівна-
dc.contributor.authorХворостіна, Юрій В’ячеславович-
dc.contributor.authorБогославський, Сергій Віталійович-
dc.contributor.authorСеменіхіна, Олена Володимирівна-
dc.date.accessioned2025-12-10T12:11:12Z-
dc.date.available2025-12-10T12:11:12Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationЮрченко А. О. Вебтехнології у вищій освіті: можливості впровадження хмарних сервісів для цифрового навчального середовища / А. О. Юрченко, М. М. Острога, Ю. В. Хворостіна, С. В. Богославський, О. В. Семеніхіна // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. Випуск 3 (152). Одеса, 2025. - С. 249-255.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/24144-
dc.description.abstractУ статті висвітлено актуальні аспекти впровадження вебтехнологій у закладах вищої освіти в умовах цифрової трансформації. Особливу увагу приділено хмарним сервісам як ключовому інструментові формування гнучкого й адаптивного цифрового навчального середовища. Наголошено на тому, що застосування таких платформ, як Google Workspace for Education, Microsoft 365, Moodle Cloud, відкриває нові можливості для організації навчального процесу, підвищення доступності освітніх ресурсів, створення середовищ спільної взаємодії та автоматизованої аналітики результатів навчання. У статті подано аналіз вітчизняних і зарубіжних публікацій, що дало змогу окреслити сучасний стан дослідження проблеми, а також виявити ключові тенденції та суперечності в практиках упровадження хмарних технологій. The article highlights current aspects of implementing web technologies in higher education institutions under the conditions of digital transformation. Special attention is given to cloud services as a key tool for creating a flexible and adaptive digital learning environment. It is emphasized that the use of platforms such as Google Workspace for Education, Microsoft 365, and Moodle Cloud opens up new opportunities for organizing the learning process, improving access to educational resources, creating collaborative interaction environments, and automating learning outcome analytics. The article presents an analysis of domestic and international publications, which made it possible to outline the current state of research on the problem, as well as to identify key trends and contradictions in the practices of cloud technology implementation.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д. Ушинського»uk
dc.subjectвебтехнологіїuk
dc.subjectхмарні сервісиuk
dc.subjectцифрове навчальне середовищеuk
dc.subjectвища освітаuk
dc.subjectцифровізаціяuk
dc.subjectGoogle Workspaceuk
dc.subjectMoodleuk
dc.subjectMicrosoft 365uk
dc.subjectцифрова трансформаціяuk
dc.subjectІК-компетентністьuk
dc.subjectweb technologiesuk
dc.subjectcloud servicesuk
dc.subjectdigital learning environmentuk
dc.subjecthigher educationuk
dc.subjectdigitalizationuk
dc.subjectdigital transformationuk
dc.subjectICT competenceuk
dc.titleВебтехнології у вищій освіті: можливості впровадження хмарних сервісів для цифрового навчального середовищаuk
dc.title.alternativeWeb Technologies in Higher Education: Opportunities for Implementing Cloud Services in the Digital Learning Environmentuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2025

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Web Technologies.pdf287.99 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.