Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/24141
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorШульженко, Юлія Миколаївна-
dc.contributor.authorАртеменко, Юлія Олександрівна-
dc.date.accessioned2025-12-10T12:03:16Z-
dc.date.available2025-12-10T12:03:16Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationШульженко Ю. М. Модель ESCAPE як інструмент формування фахових компетентностей і досягнення програмних результатів навчання в процесі підготовки філологів / Ю. М. Шульженко, Ю. О. Артеменко // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. Випуск 3 (152). Одеса, 2025. - С. 241-248.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/24141-
dc.description.abstractУ сучасних умовах глобалізації та все більшої міжкультурної взаємодії підготовка висококваліфікованих філологів і перекладачів набуває особливої значущості. Освітні практики у вищій школі стикаються з викликами пошуку балансу між академічними знаннями й розвитком практичних комунікативних і перекладацьких навичок. Актуальність дослідження зумовлена необхідністю вдосконалення університетської підготовки майбутніх філологів і перекладачів в умовах зростання вимог до їхніх професійних і комунікативних компетентностей. Традиційні методики навчання на основі таких моделей, як PPP, CAPE, ESA, не завжди забезпечують належний баланс між академічною теорією та практичними навичками, що створює потребу в упровадженні більш гнучких і студентоцентрованих освітніх моделей. Highly qualified philologists and translators training is becoming critical in today’s globalisation and growing intercultural interaction. Educational practices in higher education face the challenge of balancing academic knowledge and developing practical communication and translation skills. The relevance of the study is determined by the need to improve the university training of future philologists and translators in the context of growing demands on their professional and communication competencies. Traditional teaching methods based on models such as PPP, CAPE, and ESA do not always provide an adequate balance between academic theory and practical skills, creating a need for more flexible and student-centred educational models.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д. Ушинського»uk
dc.subjectфілологічна освітаuk
dc.subjectпідготовка перекладачівuk
dc.subjectмодель ESCAPEuk
dc.subjectмодель ESCAP(E) Euk
dc.subjectфахові компетентностіuk
dc.subjectпрограмні результати навчанняuk
dc.subjectphilological educationuk
dc.subjecttranslator traininguk
dc.subjectESCAPE modeluk
dc.subjectESCAP(E)E modeluk
dc.subjectprofessional competencesuk
dc.subjectprogramme learning outcomesuk
dc.titleМодель ESCAPE як інструмент формування фахових компетентностей і досягнення програмних результатів навчання в процесі підготовки філологівuk
dc.title.alternativeThe ESCAPE model as a tool for developing professional competencies and achieving programme learning outcomes in the process of philologist traininguk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2025

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
The ESCAPE.pdf303.28 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.