Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/24134
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorХодот, Аліна Олексіївна-
dc.contributor.authorKhodot, Alina-
dc.date.accessioned2025-12-10T11:44:10Z-
dc.date.available2025-12-10T11:44:10Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationХодот А .О. Методика формування індивідуального сценічного іміджу учнів у класі естрадного вокалу / А. О. Ходот // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. Випуск 3 (152). Одеса, 2025. - С. 208-214.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/24134-
dc.description.abstractУ статті розглянуто актуальну проблему формування індивідуального сценічного іміджу учнів у процесі навчання в класі естрадного вокалу. Обґрунтовано, що сценічний імідж є інтегративно- синтетичним утворенням, що включає індивідуально-особистісні якості, виконавські уміння, комунікативні характеристики й естетичні настанови. Метою статті визначено розробити й обґрунтувати методику індивідуального сценічного іміджу учнів в класі естрадного співу. Авторка запропонувала методику формування цього феномена, яка базується на чотирьох методологічних підходах – синергетичному, аксіологічному, особистісно-орієнтованому та психоестетичному. Указані підходи дають змогу врахувати як внутрішні особливості особистості учня, так і зовнішні умови його творчої самореалізації, поєднуючи процес навчання вокалу із формуванням художньо- естетичного світогляду та здатності до самопрезентації. The article investigates the pressing issue of the formation of students’ individual stage image within the context of pop vocal education. It is theoretically substantiated that the stage image constitutes an integrative- synthetic construct, encompassing individual-personal traits, professional performance competencies, communicative-prosocial characteristics, and aesthetic orientations. The objective of the study is formulated as the development and rigorous theoretical justification of a methodology for the purposeful formation of students’ individual stage image in the pop singing class. The author proposes a comprehensive methodological framework grounded on four interrelated approaches: synergetic, axiological, personality-oriented, and psycho- aesthetic. These approaches provide a systematized consideration of both intrinsic personal characteristics of students and extrinsic conditions for their creative self-realization, thereby integrating the vocal training process with the cultivation of an artistic-aesthetic worldview and the capacity for conscious self-presentation.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectсценічний іміджuk
dc.subjectестрадний вокалuk
dc.subjectметодика навчанняuk
dc.subjectтворче самовираженняuk
dc.subjectіндивідуальність учняuk
dc.subjectсценічна діяльністьuk
dc.subjectнавчання співуuk
dc.subjectпедагогічні умовиuk
dc.subjectstage imageuk
dc.subjectpop vocal traininguk
dc.subjectteaching methodologyuk
dc.subjectcreative self-expressionuk
dc.subjectstudent individualityuk
dc.subjectstage performanceuk
dc.subjectvocal pedagogyuk
dc.subjectpedagogical conditionsuk
dc.titleМетодика формування індивідуального сценічного іміджу учнів у класі естрадного вокалуuk
dc.title.alternativeMethodology for developing the individual stage image of students in the pop vocal classuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:2025

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Methodology for developing.pdf266.95 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.