Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/24120| Title: | Формування соціальної компетентності дітей старшого дошкільного віку у предметно-розвивальному середовищі ЗДО |
| Authors: | Оразбаєва, Л. М. |
| Keywords: | магістерська робота старший дошкільний вік ЗДО заклад дошкільної освіти соціальна компетентность |
| Issue Date: | 2025 |
| Publisher: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д. Ушинського» |
| Citation: | Оразбаєва Л. М. Формування соціальної компетентності дітей старшого дошкільного віку у предметно-розвивальному середовищі ЗДО: маг. робота: 012 Дошкільна освіта / Л. М. Оразбаєва ; наук. кер. Л. І. Березовська; ПНПУ ім. К. Д. Ушинського . – Одеса, 2025. – 109 с. |
| Abstract: | Нині проблема соціальної компетентності дітей дошкільного віку у суспільстві є найгострішим питанням як у світовому масштабі, так і в Україні. Адже, пріоритетом для суспільно-активної особистості виступає саме соціальна компетентність, яка також є ключовою характеристикою на всіх рубежах дорослішання індивіда. Необхідність розв’язання цієї проблеми вказується у ряді міжнародних документів. Наприклад, у Конвенції ООН про права дитини, серед зазначених юридичних прав, визнається право на її активну участь у житті суспільства. У рамках програми ЮНЕСКО «Освіта для всіх» наголошується, що розвиток дітей відбувається у багатовимірному соціокультурному просторі через формування їхніх культурних потреб. Закладені у документах ідеї є основою у розвитку соціально активної особистості, здатної до повної самореалізації, готової вирішувати життєво важливі питання. Пріоритетом для такої особистості є формування соціальної компетентності. |
| URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/24120 |
| Appears in Collections: | Факультет дошкільної педагогіки та психології |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Orazbaeva L. M..pdf | 1.26 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.