Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/24060
Title: Проблема емоційного вигорання вчителів в умовах воєнного стану в Україні
Authors: Аветісян, К. А.
Чебикін, Олексій Якович
Chebykin, Oleksij Yakovych
Keywords: діяльність учителя
емоційне вигорання
емоційне вигорання педагогів
Issue Date: 2025
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Citation: Аветісян К. А. Проблема емоційного вигорання вчителів в умовах воєнного стану в Україні / К. А. Аветісян, О. Я. Чебикін // Актуальні проблеми практичної психології : збірник наук. праць Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції (16 травня 2025 року, м. Одеса). – Одеса, 2025. – С. 245-249.
Abstract: Проблема емоційного вигорання вчителів є достатньо актуальною, особливо в умовах воєнного стану. Аналіз різних досліджень (А. Пайнса 1988; Г. Фрейденбергер 1974; К. Маслач 1976;С. Джексон 1981; О. Борисюк 2016; В. Бойко 2001 та інших) свідчить про негативний вплив цього стану на ефективність та організм. В той же час існуючі підходи до розуміння даного феномену у психології ще неоднозначні. Все це ускладнює можливість його пізнання. Також достатньо широкий спектр різних прийомів, засобів, профілактики та корекції стану виснаження теж потребує поглибленого аналізу в аспекті професійної діяльності вчителя. Враховуючи наведене, в роботі ставились наступні завдання: уточнити психологічний зміст емоційного вигорання, систематизувати основні його ознаки, проаналізувати основні концептуальні моделі його пізнання, узагальнити певні тенденції його вивчення у педагогів [3].
URI: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/24060
Appears in Collections:Актуальні проблеми практичної психології (2025)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Avetisyan.pdf382.47 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.