Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/24053| Title: | Прояв адаптивних та дезадаптивних копінг-стратегій у осіб з різним рівнем емоційного інтелекту |
| Authors: | Поспелова, Ірина Донатасівна Pospelova, Iryna Donatasivna Канюка, О. Є. |
| Keywords: | емоційний інтелект адаптивні стратегії копінг-стратегії дезадаптивні способи реагування |
| Issue Date: | 2025 |
| Publisher: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» |
| Citation: | Поспелова І. Д. Прояв адаптивних та дезадаптивних копінг-стратегій у осіб з різним рівнем емоційного інтелекту / І. Д. Поспелова, О. Є. Канюка // Актуальні проблеми практичної психології : збірник наук. праць Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції (16 травня 2025 року, м. Одеса). – Одеса, 2025. – С. 126-130. |
| Abstract: | Актуальність дослідження. Копінг-стратегії — це психологічні методи, які люди використовують для подолання стресових ситуацій, що виникають у процесі життєдіяльності. Вони можуть бути адаптивними або дезадаптивними, в залежності від того, наскільки ефективно вони сприяють збереженню психічної та фізіологічної рівноваги. Одним із основних факторів, що впливає на вибір копінг-стратегії, є рівень емоційного інтелекту (ЕІ) особистості. Люди з високим рівнем ЕІ мають більш розвинену здатність до самоусвідомлення своїх емоцій, а також здатність ефективно керувати ними, що сприяє застосуванню адаптивних копінг-стратегій. У свою чергу, особи з низьким рівнем ЕІ можуть мати схильність до використання дезадаптивних стратегій, що посилюють стрес і погіршують психологічне самопочуття. |
| URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/24053 |
| Appears in Collections: | Актуальні проблеми практичної психології (2025) |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Pospelova.pdf | 593.34 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.