Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/24039Full metadata record
| DC Field | Value | Language |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Stepanova, Liydmyla | - |
| dc.contributor.author | Tolstova, Natali | - |
| dc.date.accessioned | 2025-12-04T12:57:18Z | - |
| dc.date.available | 2025-12-04T12:57:18Z | - |
| dc.date.issued | 2025 | - |
| dc.identifier.citation | Stepanova L. Musical and poetic interaction as the basis for the performance interpretation of J. Brahms` songs / L. Stepanova , N. Tolstova // Сучасні освітні технології у підготовці майбутніх фахівців дошкільної освіти: зб. наукових праць за матеріалами ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції (м. Одеса, 24 жовтня 2025 р.) / за ред. Л. Березовської. – Івано-Франківськ : НАІР, 2025. – С.229-232. | uk |
| dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/24039 | - |
| dc.description.abstract | Стаття присвячена інтерпретаційним аспектам музично- поетичного змісту камерно-вокальної творчості Й. Брамса. Актуальність теми зумовлена нагальною потребою у модернізації теоретичних основ пізнання та свідомого, емоційно зваженого виконавського втілення мистецького змісту його ліричних вокальних творів. У статті обґрунтовується, що творчість композитора відзначається неподільною цілісністю поетичного матеріалу та музичної структури. | uk |
| dc.language.iso | other | uk |
| dc.publisher | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» | uk |
| dc.subject | музично- поетичний зміст | uk |
| dc.subject | камерно-вокальна творчість | uk |
| dc.subject | виконавська інтерпретація | uk |
| dc.title | Musical and poetic interaction as the basis for the performance interpretation of J. Brahms` songs | uk |
| dc.type | Article | uk |
| Appears in Collections: | Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства (2025) Т.1. | |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.