Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/24013
Title: Прогностична роль емоційного інтелекту та адаптивності у попередженні емоційного вигорання
Authors: Березюк, П. Б.
Головська, Ірина Георгіївна
Holovska, Iryna
Keywords: емоційний інтелект
адаптивність
емоційне вигорання
психологічна стійкість
профілактика вигорання
Issue Date: 2025
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д. Ушинського»
Citation: Березюк П. Б. Прогностична роль емоційного інтелекту та адаптивності у попередженні емоційного вигорання / П. Б. Березюк, І. Г. Головська // Актуальні проблеми практичної психології : збірник наук. праць Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції (16 травня 2025 року, м. Одеса). – Одеса, 2025. – С. 94-99.
Abstract: У статті досліджено прогностичну роль емоційного інтелекту та адаптивності у попередженні емоційного вигорання. Представлено теоретичний аналіз концептів емоційного інтелекту як ресурсу саморегуляції та адаптивності як здатності особистості ефективно функціонувати в умовах стресу. На основі емпіричних даних виявлено, що високий рівень емоційного інтелекту та адаптивності істотно знижує ризик розвитку емоційного вигорання. Отримані результати засвідчили наявність статистично значущих зв’язків між високим рівнем соціальної фрустрованості та зростанням емоційного вигорання, а також зниженням рівнів емоційного інтелекту та адаптивності та наявність статистично значущих негативних зв’язків між рівнем емоційного інтелекту та показниками емоційного вигорання. Зроблено висновки щодо необхідності розвитку цих характеристик у представників допоміжних професій для підтримки їхнього психологічного здоров’я.
URI: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/24013
Appears in Collections:Актуальні проблеми практичної психології (2025)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
23.pdf345.29 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.