Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23984
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПосенко, Т. О.-
dc.date.accessioned2025-12-03T12:57:26Z-
dc.date.available2025-12-03T12:57:26Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23984-
dc.description.abstractСтаття присвячена проблемі теоретичного дослідження у молоді. На сьогодні в Україні вплив пандемії та реформ в освіті помітний не лише в соціальних трансформаціях, але й у суттєвих змінах соціально-психологічних та емоційно-особистісних характеристик студентів. Умови навчання, які супроводжуються інформаційним та психофізіологічним навантаженням, психологічними кризами на етапах професійного становлення у стресогенному освітньому середовищі, вимагають від майбутніх фахівців високого рівня емоційної стійкості та зумовлюють психологічні тенденції у формуванні їх стресостійкості – у вигляді постійного самонавчання і нейропсихологічної активації механізмів захисту психічного здоров’я, усвідомленого ставлення до здоров’я, яке стає пріоритетом самодостатньої, активної, гармонійної особистості студента.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д. Ушинського»uk
dc.subjectпсихологічне вигоранняuk
dc.subjectмолодьuk
dc.subjectпсихологічні кризиuk
dc.subjectвигоранняuk
dc.titleПсихологічне вигорання молодіuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Актуальні проблеми практичної психології (2025)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
9.pdf355.37 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.