Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2391
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛистопад, Олексій Анатолійович-
dc.contributor.authorLystopad, Oleksiy Anatoliyovych-
dc.date.accessioned2019-07-11T13:38:01Z-
dc.date.available2019-07-11T13:38:01Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationЛистопад О. Творчі завдання як засіб розвитку творчих здібностей старших дошкільників / О. Листопад // Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія : Педагогіка. Соціальна робота. - 2011. - Вип. 23. - С. 78-81.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2391-
dc.description.abstractУ роботі на основі системного підходу розроблена і реалізована система творчих завдань, орієнтована на розвиток творчих здібностей старших дошкільників. В роботі наведені результати експерименту, що був спрямований на реалізацію системи творчих завдань на основі комплексу педагогічних умов. System of creative tasks developed and realized in-process on the basis of approach of the systems, oriented to development of creative capabilities of senior under- ves. The results of experiment which was directed on realization of the system of creative tasks on the basis of complex of pedagogical terms are in-process resulted.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherУжгородський національний університетuk
dc.subjectтворча діяльністьuk
dc.subjectтворчі здібностіuk
dc.subjectтворчі завданняuk
dc.subjectcreative activityuk
dc.subjectcreative capabilitiesuk
dc.subjectcreative tasksuk
dc.titleТворчі завдання як засіб розвитку творчих здібностей старших дошкільниківuk
dc.title.alternativeThe creators of the day as a result of the development of the creative abilities of the older childrenuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Кафедра дошкільної педагогіки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Tvorchi zavdannya yak zasib rozvytku tvorchyx zdibnostej starshyx doshkilnykiv.pdf211.86 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.