Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23871
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСоколова, Ганна Борисівна-
dc.contributor.authorSokolova, Hanna Borysivna-
dc.contributor.authorГуцаленко, О. О.-
dc.date.accessioned2025-11-26T08:42:50Z-
dc.date.available2025-11-26T08:42:50Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationСоколова Г. Б. Інклюзивна освіта як система соціалізації осіб з особливими освітніми потребами / Г. Б. Соколова, О. О. Гуцаленко // Проблеми реабілітації: Збірник наукових праць, Одеса, / редколегія О. Ф. Форостян та ін. – Одеса: видавець Букаєв Вадим Вікторович, 2025. – С. 164-167.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23871-
dc.description.abstractНа сьогоднішній день освіта в Україні переживає багато змін та інновацій, одним із ключових напрямів яких є впровадження інклюзивною освіти. Головна мета інклюзивної освіти - це забезпечити право на якісну освіту всіх дітей шляхом задоволення їхніх основних освітніх потреб. Соціальна адаптація дитини з особливими освітніми потребами передбачає навчання жити та контактувати з іншими людьми без перешкод. Проте усе це неможливо без активної соціальної та психологічної підтримки з боку педагогів, психологів та родини. Саме тому актуальність теми зумовлена необхідністю формування в закладі освіти середовища, що сприяє соціалізації, адаптації та самореалізації кожної особи незалежно від її психофізичних особливостей.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherБукаєв Вадим Вікторовичuk
dc.subjectінклюзивна освітаuk
dc.subjectособи з особливими освітніми потребамиuk
dc.subjectінклюзіяuk
dc.titleІнклюзивна освіта як система соціалізації осіб з особливими освітніми потребамиuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:2025

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
45.pdf497.93 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.