Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23772Full metadata record
| DC Field | Value | Language |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Томчик, Едіта | - |
| dc.contributor.author | Олійник, Марія | - |
| dc.date.accessioned | 2025-11-20T13:31:52Z | - |
| dc.date.available | 2025-11-20T13:31:52Z | - |
| dc.date.issued | 2025 | - |
| dc.identifier.citation | Томчик Е. Емоційне вигорання у дітей дошкільного віку: причини, наслідки та інноваційні психолого-педагогічні стратегії профілактики (досвід Польщі) / Е. Томчик, М. Олійник // Сучасні освітні технології у підготовці майбутніх фахівців дошкільної освіти: зб. наукових праць за матеріалами ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції (м. Одеса, 24 жовтня 2025 р.) / за ред. Л. Березовської. – Івано-Франківськ : НАІР, 2025. – С. 245-249. | uk |
| dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23772 | - |
| dc.description.abstract | У польському освітньому просторі ключовими орієнтирами добробуту та розвитку дошкільнят є Podstawa programowa wychowania przedszkolnego (2017), що наголошує на формуванні соціально-емоційних компетентностей і створенні безпечного, ритмізованого середовища в закладах дошкільної освіти [1], та Narodowy Program Ochrony Zdrowia Psychicznego (2023–2030), який визначає міжсекторальні пріоритети ранньої профілактики, підтримки дітей і сімей, розвитку послуг психічного здоров’я | uk |
| dc.language.iso | other | uk |
| dc.publisher | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» | uk |
| dc.subject | дисрегуляцію уваги | uk |
| dc.subject | соціально-емоційних компетентностей | uk |
| dc.subject | управління стресом | uk |
| dc.title | Емоційне вигорання у дітей дошкільного віку: причини, наслідки та інноваційні психолого-педагогічні стратегії профілактики (досвід Польщі) | uk |
| dc.type | Article | uk |
| Appears in Collections: | Сучасні освітні технології у підготовці майбутніх фахівців дошкільної освіти (2025) | |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.