Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23772
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorТомчик, Едіта-
dc.contributor.authorОлійник, Марія-
dc.date.accessioned2025-11-20T13:31:52Z-
dc.date.available2025-11-20T13:31:52Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationТомчик Е. Емоційне вигорання у дітей дошкільного віку: причини, наслідки та інноваційні психолого-педагогічні стратегії профілактики (досвід Польщі) / Е. Томчик, М. Олійник // Сучасні освітні технології у підготовці майбутніх фахівців дошкільної освіти: зб. наукових праць за матеріалами ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції (м. Одеса, 24 жовтня 2025 р.) / за ред. Л. Березовської. – Івано-Франківськ : НАІР, 2025. – С. 245-249.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23772-
dc.description.abstractУ польському освітньому просторі ключовими орієнтирами добробуту та розвитку дошкільнят є Podstawa programowa wychowania przedszkolnego (2017), що наголошує на формуванні соціально-емоційних компетентностей і створенні безпечного, ритмізованого середовища в закладах дошкільної освіти [1], та Narodowy Program Ochrony Zdrowia Psychicznego (2023–2030), який визначає міжсекторальні пріоритети ранньої профілактики, підтримки дітей і сімей, розвитку послуг психічного здоров’яuk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectдисрегуляцію увагиuk
dc.subjectсоціально-емоційних компетентностейuk
dc.subjectуправління стресомuk
dc.titleЕмоційне вигорання у дітей дошкільного віку: причини, наслідки та інноваційні психолого-педагогічні стратегії профілактики (досвід Польщі)uk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Сучасні освітні технології у підготовці майбутніх фахівців дошкільної освіти (2025)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
45.pdf3.98 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.