Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23609
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorІрхіна, Юліана Валентинівна-
dc.contributor.authorIrkhina, Juliana Valentynivna-
dc.date.accessioned2025-11-14T09:30:50Z-
dc.date.available2025-11-14T09:30:50Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationІрхіна, Ю. (2025). Формування професійної компетентності майбутніх фахівців із спеціальної освіти засобами наукової комунікації іноземною мовою у контексті сучасних науково-методологічних підходів. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (3), 86–92.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23609-
dc.description.abstractУ статті розглянуто актуальні аспекти формування професійної компетентності магістрантів спеціальності 016 «Спеціальна освіта» в умовах оновлення методологічних підходів до підготовки фахівців. Обґрунтовано доцільність інтеграції теоретичної, дослідницької та практичної складових у цілісний освітній процес, що включає формування академічних навичок наукової комунікації іноземною мовою. Окреслено зміст ключових компонентів професійної компетентності магістрантів, що є базовими для формування готовності майбутніх фахівців до ефективного виконання професійних функцій, академічної взаємодії, міжкультурного діалогу та рефлексивного розвитку.uk
dc.language.isootheruk
dc.subjectпрофесійна компетентністьuk
dc.subjectспеціальна освіта,uk
dc.subjectнаукова комунікаціяuk
dc.subjectіноземна моваuk
dc.subjectметодологія дослідженьuk
dc.subjectакадемічне письмоuk
dc.subjectпідготовка фахівцівuk
dc.subjectміждисциплінарна взаємодіяuk
dc.titleФормування професійної компетентності майбутніх фахівців із спеціальної освіти засобами наукової комунікації іноземною мовою у контексті сучасних науково-методологічних підходівuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Кафедра германських і східних мов та методики їх навчання

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Irkhina, Juliana Valentynivna.pdf339.95 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.