Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23572Full metadata record
| DC Field | Value | Language |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Бабчук, Микита Ігорович | - |
| dc.contributor.author | Стоянова, А. А. | - |
| dc.date.accessioned | 2025-11-11T08:33:04Z | - |
| dc.date.available | 2025-11-11T08:33:04Z | - |
| dc.date.issued | 2025 | - |
| dc.identifier.citation | Бабчук М. І. Психологічні наслідки професійного стресу педагога: феномен фрустрації / М. І. Бабчук, А. А. Стоянова // Педагогічний альманах «Актуальні проблеми дошкільної освіти: теорія та практика»: збірник матеріалів V Всеукраїнської конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених (6 листопада 2025 року). Одеса: Видавництво ТОВ «Лерадрук», 2025. Вип. V. С. 248-253. | uk |
| dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23572 | - |
| dc.description.abstract | Проблема професійного стресу у педагогічній діяль-ності стала предметом наукових досліджень ще у другій по-ловині XX століття. У вітчизняній психології перші емпірич-ні напрацювання в цій сфері були спрямовані на вивчення «факторів ризику» освітнього середовища, пов’язаних із ви-соким рівнем емоційного навантаження, комунікативної на-пруги та дефіцитом соціальної підтримки. У зарубіжній пси-хології аналіз професійного стресу пов'язують із роботами С. Мадді, який зазначав, що поняття професійного стресу охоп-лює широкий спектр процесів, механізмів і чинників, і тому будь-яке універсальне визначення є доволі умовним [7]. | uk |
| dc.language.iso | other | uk |
| dc.publisher | ТОВ «Лерадрук» | uk |
| dc.subject | феноман фрустрадації | uk |
| dc.subject | стрес | uk |
| dc.subject | професійний стрес педагога | uk |
| dc.title | Психологічні наслідки професійного стресу педагога: феномен фрустрації | uk |
| dc.type | Article | uk |
| Appears in Collections: | Актуальні проблеми дошкільної освіти: теорія та практика (2025) | |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.