Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23572
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБабчук, Микита Ігорович-
dc.contributor.authorСтоянова, А. А.-
dc.date.accessioned2025-11-11T08:33:04Z-
dc.date.available2025-11-11T08:33:04Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationБабчук М. І. Психологічні наслідки професійного стресу педагога: феномен фрустрації / М. І. Бабчук, А. А. Стоянова // Педагогічний альманах «Актуальні проблеми дошкільної освіти: теорія та практика»: збірник матеріалів V Всеукраїнської конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених (6 листопада 2025 року). Одеса: Видавництво ТОВ «Лерадрук», 2025. Вип. V. С. 248-253.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23572-
dc.description.abstractПроблема професійного стресу у педагогічній діяль-ності стала предметом наукових досліджень ще у другій по-ловині XX століття. У вітчизняній психології перші емпірич-ні напрацювання в цій сфері були спрямовані на вивчення «факторів ризику» освітнього середовища, пов’язаних із ви-соким рівнем емоційного навантаження, комунікативної на-пруги та дефіцитом соціальної підтримки. У зарубіжній пси-хології аналіз професійного стресу пов'язують із роботами С. Мадді, який зазначав, що поняття професійного стресу охоп-лює широкий спектр процесів, механізмів і чинників, і тому будь-яке універсальне визначення є доволі умовним [7].uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherТОВ «Лерадрук»uk
dc.subjectфеноман фрустрадаціїuk
dc.subjectстресuk
dc.subjectпрофесійний стрес педагогаuk
dc.titleПсихологічні наслідки професійного стресу педагога: феномен фрустраціїuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Актуальні проблеми дошкільної освіти: теорія та практика (2025)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
34.pdf3.48 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.