Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23569Full metadata record
| DC Field | Value | Language |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Бабчук, Микита Ігорович | - |
| dc.contributor.author | Моспаненко, С. В. | - |
| dc.date.accessioned | 2025-11-11T08:15:54Z | - |
| dc.date.available | 2025-11-11T08:15:54Z | - |
| dc.date.issued | 2025 | - |
| dc.identifier.citation | Бабчук М. І. Психологічні чинники віктимної поведінки / М. І. Бабчук, С. В. Моспаненко // Педагогічний альманах «Актуальні проблеми дошкільної освіти: теорія та практика»: збірник матеріалів V Всеукраїнської конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених (6 листопада 2025 року). Одеса: Видавництво ТОВ «Лерадрук», 2025. Вип. V. С. 232-237. | uk |
| dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23569 | - |
| dc.description.abstract | Психологічні чинники віктимної поведінки в підлітковому віці мають складну структуру і проявляються через взаємодію низки особистісних якостей та внутрішніх механізмів, які формуються на межі біологічної перебудови організму та інтенсивної соціалізації [1, 2]. Перш за все, мова йде про емоційну незрілість, яка проявляється в тру-днощах контролю афектів, імпульсивності, низькій стресо-стійкості, схильності до афективних спалахів [5]. Це ускладнює адаптацію до вимог оточення та підвищує ймо-вірність стати жертвою. І. І. Гуменюк підкреслює, що емо-ційна нестійкість у поєднанні з недостатньою рефлексією створює умови для формування віктимності в поведінці підлітків [6]. | uk |
| dc.language.iso | other | uk |
| dc.publisher | ТОВ «Лерадрук» | uk |
| dc.subject | виктимна поведінка | uk |
| dc.subject | підлітковий вік | uk |
| dc.subject | емоційна незрілість | uk |
| dc.title | Психологічні чинники віктимної поведінки | uk |
| dc.type | Article | uk |
| Appears in Collections: | Актуальні проблеми дошкільної освіти: теорія та практика (2025) | |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.