Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23566Full metadata record
| DC Field | Value | Language |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Бабчук, Микита Ігорович | - |
| dc.contributor.author | Гевчук, В. Г. | - |
| dc.date.accessioned | 2025-11-11T07:59:54Z | - |
| dc.date.available | 2025-11-11T07:59:54Z | - |
| dc.date.issued | 2025 | - |
| dc.identifier.citation | Бабчук М. І. Роль індивідуально-особистісних особливостей у становленні комунікатив-ної толерантності / М. І. Бабчук, В. Г. Гевчук // Педагогічний альманах «Актуальні проблеми дошкільної освіти: теорія та практика»: збірник матеріалів V Всеукраїнської конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених (6 листопада 2025 року). Одеса: Видавництво ТОВ «Лерадрук», 2025. Вип. V. С. 215-221. | uk |
| dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23566 | - |
| dc.description.abstract | Здатність особистості жити у суспільстві, зберігаючи при цьому власні права та виявляючи повагу до прав інших членів соціуму, значною мірою залежить від рівня розвит-ку емоційного інтелекту. Особливої актуальності ця здат-ність набуває в умовах соціальних трансформацій, нестабі-льності чи кризових подій, коли загострюються міжособи-стісні та міжгрупові суперечності. Сучасна світова практи-ка свідчить про те, що в багатьох випадках комунікації, як між окремими особистостями, так і між соціальними гру-пами, бракує досвіду прийняття рішень із врахуванням принципів толерантності, діалогу та партнерства. | uk |
| dc.language.iso | other | uk |
| dc.publisher | ТОВ «Лерадрук» | uk |
| dc.subject | комунікативна толерантність | uk |
| dc.subject | індивідуально-особистісні особливості | uk |
| dc.title | Роль індивідуально-особистісних особливостей у становленні комунікатив-ної толерантності | uk |
| dc.type | Article | uk |
| Appears in Collections: | Актуальні проблеми дошкільної освіти: теорія та практика (2025) | |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.