Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23552| Title: | Інноваційні підходи до викладання історії в професійній освіті в умовах сучасних викликів |
| Authors: | Худенко, С. А. |
| Keywords: | професійна освіта інноваційни підходи викладання історії історичне мислення громадянська компетентність |
| Issue Date: | 2025 |
| Publisher: | Букаєв Вадим Вікторович |
| Citation: | Худенко С. А. Інноваційні підходи до викладання історії в професійній освіті в умовах сучасних викликів / С. А. Худенко // Адаптивні технології управління навчанням: збірник матеріалів одинадцятої міжнародної конференції (Одеса-Київ, 22–24 жовтня 2025 р.). – Одеса : Видавець Букаєв Вадим Вікторович, 2025. – С. 75-76. |
| Abstract: | У контексті гібридної війни, дезінформації та викривлення історичних фактів важливо формувати в молоді не лише історичні знання, а й здатність критично осмислювати минуле, аналізувати джерела інформації, розпізнавати фейки. Особливо це актуально для здобувачів професійної освіти, які у майбутньому працюватимуть у сфері обслуговування, туризму, харчування — сферах, що передбачають контакт із людьми, міжкультурну комунікацію, толерантність. Сучасний учень потребує не пасивного засвоєння дат і подій, а живого діалогу з минулим. Завдання викладача — створити такі умови, у яких історія стає зрозумілою, особистісно значущою, інтегрованою в реалії сьогодення. Проаналізувати ефективні інноваційні методи викладання історії в закладах професійної (професійно-технічної) освіти, які підвищують мотивацію учнів, розвивають історичне мислення та громадянські компетентності. |
| URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23552 |
| Appears in Collections: | Адаптивні технології управління навчанням ATL (2025) |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Khudenko.pdf | 693.13 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.