Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23542Full metadata record
| DC Field | Value | Language |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Шпак, М. В. | - |
| dc.contributor.author | Шкатуляк, Наталія Михайлівна | - |
| dc.contributor.author | Shkatulyak, Natalya Mykhailivna | - |
| dc.date.accessioned | 2025-11-06T11:21:59Z | - |
| dc.date.available | 2025-11-06T11:21:59Z | - |
| dc.date.issued | 2025 | - |
| dc.identifier.citation | Шпак М. В. Розробка методичних матеріалів для практикуму використання інформаційних технологій // Адаптивні технології управління навчанням: збірник матеріалів одинадцятої міжнародної конференції (Одеса-Київ, 22–24 жовтня 2025 р.). – Одеса : Видавець Букаєв Вадим Вікторович, 2025. – С. 52-54. | uk |
| dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23542 | - |
| dc.description.abstract | Актуальність розробки адаптованих методичних матеріалів для практикуму з використання ІТ полягає в їх здатності підвищити професійну готовність студентів педагогічних спеціальностей та рівень цифрової грамотності учнів, що відповідає сучасним освітнім трансформаціям і державним стандартам. Метою практикуму є формування в учнів старшої школи практичних інформаційно-технологічних компетентностей, зокрема навичок роботи з офісними програмами, основ програмування та веб-дизайну для вирішення прикладних задач. | uk |
| dc.language.iso | other | uk |
| dc.publisher | Букаєв Вадим Вікторович | uk |
| dc.subject | інформаційні технології | uk |
| dc.subject | цифровізація освіти | uk |
| dc.subject | професійна готовність студентів | uk |
| dc.subject | веб-дизайн | uk |
| dc.subject | програмування | uk |
| dc.subject | практикум | uk |
| dc.title | Розробка методичних матеріалів для практикуму з використання інформаційних технологій | uk |
| dc.type | Article | uk |
| Appears in Collections: | Адаптивні технології управління навчанням ATL (2025) | |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.