Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23530
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБобров, І.-
dc.contributor.authorКухаренко, В. М.-
dc.date.accessioned2025-11-05T12:50:18Z-
dc.date.available2025-11-05T12:50:18Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationБобров І. Використання штучного інтелекту студентами / І. Бобров, В. М. Кухаренко // Адаптивні технології управління навчанням: збірник матеріалів одинадцятої міжнародної конференції (Одеса-Київ, 22–24 жовтня 2025 р.). – Одеса : Видавець Букаєв Вадим Вікторович, 2025. – С. 35-38.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23530-
dc.description.abstractУ сучасному світі стрімкого розвитку цифрових технологій штучний інтелект (ШІ) дедалі частіше стає інструментом, що трансформує освітній процес. В роботі розглядається досвід автора — студента 4-го курсу ХНАДУ. Автор мав змогу переконатися в багатофункціональності та ефективності використання ШІ у навчанні. Генеративні моделі, зокрема ChatGPT, Elicit та Perplexity, стали важливою частиною освітнього досвіду, допомагаючи оптимізувати навчальний процес, розвивати критичне мислення та покращувати якість академічної роботи. Однією з найважливіших переваг використання ШІ стала можливість швидкого пошуку, аналізу та структурування великих обсягів інформації. Це особливо актуально при вивченні міждисциплінарних тем — таких як етика в цифрову епоху чи соціальні наслідки технологічних інновацій. ШІ допомагав виокремлювати ключові тези, пропонувати приклади та формувати загальне розуміння складних тем, що значно економило мій час та зусилля.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherБукаєв Вадим Вікторовичuk
dc.subjectщтучний інтелектuk
dc.subjectцифрова епохаuk
dc.subjectосвітній процесuk
dc.subjectтехнології у навчанніuk
dc.titleВикористання штучного інтелекту студентамиuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Адаптивні технології управління навчанням ATL (2025)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Bobrov.pdf673.75 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.