Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23466
Title: Методичні рекомендації до проведення практичних і лабораторних занять та організації самостійної роботи з навчальної дисципліни «Методика навчання біології в закладах загальної середньої освіти» [для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня 2 курсу навчання, спеціальності 014.15 Середня освіта (Природничі науки)].
Authors: Борщенко, Валерія Володимирівна
Borshchenko, Valeriya Volodymyrivna
Keywords: методика навчання біології
самостійна робота з біології
самостійна робота студентів
праткинчі та лабораторні заняття з біології
Issue Date: 2025
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського"
Citation: Борщенко В. В. Методичні рекомендації до проведення практичних і лабораторних занять та організації самостійної роботи з навчальної дисципліни «Методика навчання біології в закладах загальної середньої освіти» [для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня 2 курсу навчання, спеціальності 014.15 Середня освіта (Природничі науки)]. / В. В. Борщенко. - 2025. - Одеса : Університет Ушинського, 2025. - 57 с.
Abstract: Методичні рекомендації до проведення практичних і лабораторних занять та організації самостійної роботи з навчальної дисципліни ОК 20 «Методика навчання біології в закладах загальної середньої освіти» містять плани проведення, зміст практичних і лабораторних занять та самостійної роботи студентів; питання для самоперевірки, тестові завдання, питання до іспиту. Послідовність тем зумовлена логікою викладу матеріалу і покликана забезпечити комплексність теоретичних знань і практичних навичок студентів.
URI: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23466
Appears in Collections:Кафедра біології та здоров'язбережувальних технологій

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Borshchenko.pdf1.19 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.