Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23432
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГуданич, Наталія Миколаївна-
dc.contributor.authorHudanych, Nataliia-
dc.date.accessioned2025-10-16T10:42:19Z-
dc.date.available2025-10-16T10:42:19Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationГуданич Н. М. Комп’ютерні ігри як інструмент формування креативності здобувачів освіти в університеті / Н. М. Гуданич // Комп’ютерні ігри та мультимедіа як інноваційний підхід до комунікації – 2025 : Матеріали V Всеукраїнської науково-технічної конференції молодих вчених, аспірантів і студентів (Одеса, 25-26 вересня 2025 р.). - Одеса : Видавництво ОНТУ, 2025. - С. 60–62.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23432-
dc.description.abstractРозглянуто потенціал комп’ютерних ігор як інноваційного інструменту формування креативності здобувачів вищої освіти. Проаналізовано психолого-педагогічні підходи до використання ігрових технологій в освітньому процесі університету, визначено їхній вплив на розвиток творчого мислення, здатності до прийняття нестандартних рішень і командної взаємодії. Особливу увагу приділено освітньому потенціалу гейміфікації, що сприяє мотивації, підвищенню інтересу до навчання та створенню умов для самовираження студентів. Окреслено дидактичні можливості інтерактивних ігор у контексті формування креативних компетентностей майбутніх фахівців різних спеціальностей. Результати дослідження доводять, що впровадження комп’ютерних ігор в освітній процес університету може стати ефективним засобом розвитку креативності та інноваційного мислення здобувачів освіти. The potential of computer games as an innovative tool for developing creativity in higher education students is considered. Psychological and pedagogical approaches to the use of gaming technologies in the university educational process are analyzed, and their impact on the development of creative thinking, the ability to make non-standard decisions, and teamwork is determined. Particular attention is paid to the educational potential of gamification, which contributes to motivation, increased interest in learning, and the creation of conditions for student self-expression. The didactic possibilities of interactive games in the context of developing the creative competencies of future specialists in various fields are outlined. The results of the study prove that the introduction of computer games into the educational process of the university can be an effective means of developing creativity and innovative thinking among students.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherВидавництво ОНТУuk
dc.subjectкомп’ютерні ігриuk
dc.subjectкреативністьuk
dc.subjectгейміфікаціяuk
dc.subjectздобувачі освітиuk
dc.subjectуніверситетuk
dc.subjectінноваційне навчанняuk
dc.subjectтворче мисленняuk
dc.subjectcomputer games,uk
dc.subjectcreativityuk
dc.subjectgamificationuk
dc.subjectstudentsuk
dc.subjectuniversityuk
dc.subjectinnovative learninguk
dc.subjectcreative thinkinguk
dc.titleКомп’ютерні ігри як інструмент формування креативності здобувачів освіти в університетіuk
dc.title.alternativeComputer games as a tool for developing creativity in university studentsuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Кафедра дошкільної педагогіки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Hudanych Nataliia.pdf722.5 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.