Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23415
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКизилова, Віталіна-
dc.contributor.authorМордовцева, Наталія-
dc.contributor.authorПушко, Віра-
dc.date.accessioned2025-10-14T07:30:37Z-
dc.date.available2025-10-14T07:30:37Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationКизилова В. Використання smart-технологій у процесі підготовки майбутніх учителів початкової школи / В. Кизилова, Н. Мордовцева, В. Пушко // // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2025. – № 2. – С. 71-78.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23415-
dc.description.abstractСтаттю присвячено аналізу smart-технології як важливого засобу оптимізації навчального процесу в закладах вищої освіти під час підготовки майбутніх учителів початкової школи в контексті формування у них загальних і фахових компетентностей, визначених стандартом вищої освіти й освітніми програмами бакалаврського та магістерського рівнів. Схарактеризовано сутність smart-технологій, визначено головну ідею їх застосування, шляхи підвищення ефективності навчального процесу з їх використанням, переваги впровадження у систему підготовки майбутніх учителів початкової школи. Розглянуто історію питання, основні переваги smart-освіти; здібності, якими повинні володіти здобувачі вищої освіти, щоб задовольнити потреби сучасного суспільства; шляхи забезпечення ефективності впровадження smart-технологій у процес професійної підготовки майбутніх педагогів. Акцентовано увагу на перевагах використання smart-технологій під час вивчення гуманітарних дисциплін; відзначено, що це сприяє синтезу теоретичного матеріалу та практичної діяльності, розвитку міждисциплінарного мислення, індивідуалізації навчання, мотивації, доступності, аналітиці успішності, крос-культурній взаємодії. Застосовано методи дослідження: теоретичні (аналіз наукової літератури, вивчення та узагальнення досвіду з проблеми дослідження, порівняння, систематизація); педагогічний експеримент щодо визначення ефективності впровадження навчальних матеріалів; методи математичної статистики для аналізу даних і встановлення кількісних показників щодо досліджуваних явищ. Представлено приклади успішного застосування smart-технологій у процесі вивчення обов’язкових освітніх компонентів («Дитяча література з основами літературної освіти», «Педагогіка (інтегрований курс)» освітньої програми «Початкова освіта») у Державному закладі «Луганський національний університет імені Тараса Шевченка». Значну увагу приділено смартчитанню як формі інтерактивного опрацювання дитячого тексту; моделі FUSE як дієвому інструменту формування методичної креативності, цифрової грамотності, командної роботи, рефлексії та самонавчання. The article is devoted to the analysis of Smart technologies as an important means of optimizing the educational process in institutions of higher education during the training of future primary school teachers in the context of developing their general and professional competencies, as defined by higher education standards and bachelor’s and master’s degree programs. The essence of Smart technologies is characterized, the main idea behind their use is defined, along with ways to increase the effectiveness of the educational process through their application and the advantages of integrating them into the system of training future primary school teachers. The article explores the historical background of the issue, the main benefits of Smart education; the abilities that higher education students must possess to meet the needs of modern society; and the methods of ensuring effective implementation of Smart technologies in the process of professional teacher training. Special attention is given to the advantages of using Smart technologies in the study of humanities subjects. It is noted that they facilitate the synthesis of theoretical material with practical activities, promote the development of interdisciplinary thinking, individualization of learning, motivation, accessibility, performance analytics, and cross-cultural interaction. The research methods applied include: theoretical (analysis of scientific literature; study and generalization of experience related to the research topic; comparison and systematization); a pedagogical experiment to determine the effectiveness of implementing educational materials; and methods of mathematical statistics to analyze data and establish quantitative indicators of the studied phenomena. Examples of the successful application of Smart technologies in the study of compulsory educational components (“Children’s Literature with the Basics of Literary Education”, “Pedagogy (Integrated Course)”) of the “Primary Education” program at the State Institution “Taras Shevchenko Luhansk National University” are presented. Significant attention is paid to Smart reading as a form of interactive engagement with children’s texts and the FUSE model as an effective tool for developing methodological creativity, digital literacy, teamwork, reflection, and self-directed learning.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherВидавничий дім «Гельветика»uk
dc.subjectздобувач вищої освітиuk
dc.subjectфахові і спеціальні компетентностіuk
dc.subjectвчитель початкової школиuk
dc.subjectосвітній компонентuk
dc.subjectsmart-технологіїuk
dc.subjectпедагогікаuk
dc.subjectдитяча літератураuk
dc.subjecthigher education studentuk
dc.subjectprofessional and specialized competenciesuk
dc.subjectprimary school teacheruk
dc.subjecteducational componentuk
dc.subjectSmart technologiesuk
dc.subjectpedagogyuk
dc.subjectchildren’s literatureuk
dc.titleВикористання smart-технологій у процесі підготовки майбутніх учителів початкової школиuk
dc.title.alternativeUsing smart technologies in the training of future primary school teacheruk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:2025

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Vitalina Kyzylova.pdf311.68 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.