Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23323
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЮйцзє, Лю-
dc.contributor.authorМалакі, Кароліна-
dc.date.accessioned2025-09-17T06:25:45Z-
dc.date.available2025-09-17T06:25:45Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationЮйцзє Л. Мультимодальний підхід до викладання східних мов: дослідження ефективності в контексті розвитку міжкультурної компетенції у майбутніх вчителів / Л. Юйцзе , Малакі К. // Актуальні проблеми філології і професійної підготовки фахівців у полікультурному просторі: Міжнародний журнал. – Випуск 8. – Харбін : Харбінський інженерний університет, 2025 ‒ C.91-92.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23323-
dc.description.abstractУ сучасній освіті активно застосовуються інноваційні методи навчання, спрямовані на розвиток ключових компетенцій студентів. Зокрема, у викладанні східних мов особливої актуальності набуває мультимодальний підхід, який передбачає інтеграцію різних каналів сприйняття інформації (аудіо, візуального, тактильного тощо) та використання цифрових технологій.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectсхідні мовиuk
dc.subjectмультимодальний підхідuk
dc.subjectпедагогічні технологіїuk
dc.subjectміжкультурна компетенціяuk
dc.titleМультимодальний підхід до викладання східних мов: дослідження ефективності в контексті розвитку міжкультурної компетенції у майбутніх вчителівuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2025 Вип. 8

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
33.pdf1.23 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.