Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23181
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Казанжи, Марія Йосипівна | - |
dc.contributor.author | Kazanzhy, Maria Yosypivna | - |
dc.contributor.author | Котовська, Г. І. | - |
dc.date.accessioned | 2025-09-03T11:16:45Z | - |
dc.date.available | 2025-09-03T11:16:45Z | - |
dc.date.issued | 2025 | - |
dc.identifier.citation | Казанжи М. Й. Особливості інтуїтивних характеристик студентів з різним типом професійної самореалізації / М. Й. Казанжи , Г. І. Котовська // Актуальні проблеми сучасної психології: теорія, досвід, практика / Збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції (м. Одеса, 24-25 квітня 2025 року) / за ред. М.Й.Казанжи. Одеса: Університет Ушинського, 2025.146-154. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23181 | - |
dc.description.abstract | Емпіричним шляхом встановлено та проаналізовано специфіку інтуїції у студентів – майбутніх психологів, які демонструють різний тип професійної самореалізації. Доведено, що представники усіх типів володіють досить високим рівнем інтуїції, а для осіб з вищим рівнем професійної самореалізації характерні вищі всі показники інтуїції, а загальний рівень інтуїції, холістична та афективна її різновиди властиві досліджуваним з вищим рівнем професійної самореалізації. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» | uk |
dc.subject | типи професійної самореалізації | uk |
dc.subject | професійна самореалізація | uk |
dc.subject | майбутні психологи | uk |
dc.subject | студенти | uk |
dc.title | Особливості інтуїтивних характеристик студентів з різним типом професійної самореалізації | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | Актуальні проблеми сучасної психології: теорія, досвід, практика (2025) |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.