Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2293
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorРуденко, Юлія Анатоліївна-
dc.contributor.authorRudenko, Yuliia Anatoliivna-
dc.date.accessioned2019-07-08T09:04:54Z-
dc.date.available2019-07-08T09:04:54Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationРуденко Ю. А. Рівні уживання та розуміння фразеологізмів в мовленні майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів / Ю. А. Руденко // ScienceRise. - 2015. - № 1 (11). - С. 75-82.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2293-
dc.description.abstractУ статті подано вправи для перевірки рівнів виразного мовлення майбутніх вихователів за когнітивно-збагачувальним критерієм. Автором подано вправи для з’ясування рівнів розуміння і вживання в мовленні фразеологізмів. У статті показано позитивну динаміку підвищення рівнів розуміння фразеологізмів та рівнів уживання фразеологізмів в мовленні майбутніх вихователів на констатувальному та прикінцевому етапах експерименту. The article presents the exercises to test the levels of expressive speech of future tutors based on cognitive en-richiment criterion. The author presents the exercises to determine the level of understanding and use of idioms in speech. The article shows the positive dynamics of increasing levels of understanding and level of use of idi-oms in a speech on the future tutors in ascertaining and control stages of the experiment.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherТехнологічний Центрuk
dc.subjectувиразнення мовленняuk
dc.subjectмайбутні вихователіuk
dc.subjectфразеологізмиuk
dc.subjectкогнітивно-збагачувальний критерійuk
dc.subjectдошкільний навчальний закладuk
dc.subjectexpressive speechuk
dc.subjectfuture tutorsuk
dc.subjectidiomsuk
dc.subjectcognitive enrichment criterionuk
dc.subjectpreschool educational institutionuk
dc.titleРівні уживання та розуміння фразеологізмів в мовленні майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладівuk
dc.title.alternativeLevels of use and understanding of phraseologisms in the speech of future educators of pre-school educational institutionsuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Кафедра теорії та методики дошкільної освіти



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.