Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22882
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКозій, О. М.-
dc.date.accessioned2025-07-16T09:22:04Z-
dc.date.available2025-07-16T09:22:04Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationКозій О. М. Роль емоційного інтелекту як soft skills у диригентсько-хоровій підготовці сучасного вчителя музичного мистецтва / О. М. Козій // Південноукраїнські мистецькі студії. Науковий журнал. – 2025. – №1. – С. 9-14.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22882-
dc.description.abstractСтаттю присвячено висвітленню ролі емоційного інтелекту як складника soft skills. Зокрема, у статті схарактеризовано та проаналізовано стан розробленості окрес- леної проблеми в психолого-педагогічній, науковій та практичній діяльності закла- дів вищої освіти. Висвітлено й узагальнено досвід вітчизняних та світових учених у галузі психології і педагогіки щодо історії виникнення та розвитку soft skills, зокрема емоційного інтелекту. Досліджено поняття психологічної сутності феномену «емо- ційний інтелект». The article is dedicated to highlighting the role of emotional intelligence as a component of soft skills. In particular, the article characterizes and analyzes the development state of this issue in the psychological-pedagogical, scientific, and practical activities of higher education institutions. The experience of domestic and international scholars in the fields of psychology and pedagogy regarding the history of the emergence and development of soft skills, specifically emotional intelligence, is presented and summarized. The psychological essence of the phenomenon of «emotional intelligence» is explored.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д. Ушинського»uk
dc.subjectемоційний інтелектuk
dc.subjectsoft skillsuk
dc.subjectдиригентсько-хорова підготовкаuk
dc.subjectзаклади вищої освітиuk
dc.subjectвчитель музичного мистецтваuk
dc.subjectemotional intelligenceuk
dc.subjectconductor and choral traininguk
dc.subjecthigher education institutionsuk
dc.subjectmusic teacheruk
dc.titleРоль емоційного інтелекту як soft skills у диригентсько-хоровій підготовці сучасного вчителя музичного мистецтваuk
dc.title.alternativeThe role of emotional intelligence as a soft skill in the conducting and choral training of a modern music teacheruk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:№1 (2025)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
4.pdf240.15 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.