Please use this identifier to cite or link to this item:
                
    
    http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22849| Title: | Особливості розвитку особистісно-когнітивної сфери учнів молодших класів на уроках фізичної культури засобами вільної боротьби | 
| Authors: | Соколова, Ганна Борисівна Тодоров, Петро Іванович Коханець, Олексій Григорович Вєнік, Крістіна Юріївна | 
| Keywords: | молодший шкільний вік вільна боротьба уроки фізичної культури | 
| Issue Date: | 2025 | 
| Publisher: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» | 
| Citation: | Соколова Г. Б. Особливості розвитку особистісно-когнітивної сфери учнів молодших класів на уроках фізичної культури засобами вільної боротьби / Г. Б. Соколова , П. І. Тодоров, О. Г. Коханець , К. Ю. Вєнік // Olympicus : науковий журнал. – 2025. – № 1. – С.156-162. | 
| Abstract: | У статті теоретично та емпірично доведено підвищення показників особистісно-когнітивної сфери застосуванням елементів вільної боротьби на уроках фізичної культури. Узагальнення результатів психолого-педагогічних досліджень довело, що особливу увагу варто приділяти розвитку психоемоційних функцій організму на уроках фізичної культури. Уміння виконувати складні вправи розвиває вольові якості, а здатність молодшого школяра контролювати емоції та адаптувати їх до різних ситуацій є важливим складником для досягнення успіху. Елементи техніки вільної боротьби мають допомогти учням зрозуміти основні принципи організації рухів, ураховуючи сенс й умови виконання завдань. | 
| URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22849 | 
| Appears in Collections: | 2025 | 
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
