Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22797
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Барков, Степан | - |
dc.contributor.author | Поплавська, Тетяна Миколаївна | - |
dc.contributor.author | Poplavska, Tetiana Mykolaivna | - |
dc.date.accessioned | 2025-07-10T09:43:11Z | - |
dc.date.available | 2025-07-10T09:43:11Z | - |
dc.date.issued | 2025 | - |
dc.identifier.citation | Барков С. / Освіта як сфера трансформації духовно-культурних цінностей загальнолюдського і національного характеру / Е. Г. Бутенко, Т. М. Поплавська // Освіта та соціалізація особистості: матеріали ХІІІ Всеукраїнської Інтернет-конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених (Одеса, 24-25 квітня 2025 р.) / Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського». – Одеса : Університет Ушинського, 2025. – С. 11-13. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22797 | - |
dc.description.abstract | У сучасних умовах розвитку нашого суспільства під впливом глобальних тенденцій актуальним завданням залишається перехід системи освіти до її різноманітності. Перетворення у сфері освіти сьогодні важко уявити без усвідомлення необхідності цілісного підходу до змін, що відбуваються. В основі цього процесу лежить трансформація системи освіти в культурно-освітню сферу, що актуалізує питання розширення застосування інноваційних підходів, шляхів, форм навчання та виховання. Ситуацію сучасності ускладнює те, що цінності, які передавалися з покоління в покоління - доброта, моральність, духовність, охайність, чесність, благоговіння, вдячність, віра в силу молитви, вірність, доброзичливість, єдність зі світом, любов, милосердя тощо - доброчесні ціннісні якості особистості зазнають деградації. Моральне виховання, яке дає кожному можливість обрати свою модель поведінки, працювати над власним характером, розвиваючи при цьому почуття власної гідності у різних типах і рівнях шкіл, зокрема й у вищій освіті, не розглядається як глобальна проблема, яка має стояти на першому плані. «Освіта», звісно, не може дати тієї ніжності, любові, безмежної теплоти слів та усмішок, як батьки, але вона покликана використовувати загальнолюдські цінності як інструмент, переданий батькам, педагогам, старшим поколінням, які мають прищепити дітям, нащадкам духовні цінності, щоб ті могли користуватися ними в процесі виховання і навчання на складному шляху свого духовного, морального, інтелектуального, фізичного, психічного тощо вдосконалення. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» | uk |
dc.subject | освіта | uk |
dc.subject | суспільство | uk |
dc.subject | трансформація | uk |
dc.subject | загальнолюдський характер | uk |
dc.subject | національний характер | uk |
dc.subject | полікультурна освіта | uk |
dc.title | Освіта як сфера трансформації духовно-культурних цінностей загальнолюдського і національного характеру | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | Освіта та соціалізація особистості (2025) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Barkov.pdf | 725.47 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.