Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22781
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКульбако, А.-
dc.contributor.authorЛадонько, Л.-
dc.date.accessioned2025-07-10T07:10:32Z-
dc.date.available2025-07-10T07:10:32Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationКульбако А. Дослідження інформаційно-рекламної діяльності підприємства методами стратегічного аналізу / А. Кульбако, Л. Ладонько // Концепти соціокультурної трансформації сучасного суспільства : матеріали VІ Міжнародної конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених (Одеса, 22–23 травня 2025 р.) / Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського», кафедра філософії, соціології та менеджменту соціокультурної діяльності; [О. М. Єременко, I. В. Голубович (рец.)]. – Одеса: ПНПУ імені К. Д. Ушинського, 2025. – С. 165-169.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22781-
dc.description.abstractДослідження інформаційно-рекламної діяльності підприємства з використанням методів стратегічного аналізу є критично важливим для прийняття виважених рішень щодо комунікаційної стратегії та забезпечення конкурентоздатності. Застосування стратегічного аналізу, що включає оцінку внутрішніх сильних і слабких аспектів інформаційно-рекламної функції підприємства, а також зовнішніх можливостей і загроз у цій сфері, дозволяє визначити оптимальні напрямки розвитку, зробити ефективніший вибір рекламних каналів і повідомлень, а також узгодити інформаційно-рекламні зусилля із загальними стратегічними цілями підприємства. Для керівників, спеціалістів з маркетингу та комунікацій, стратегічних менеджерів розуміння інструментів і етапів стратегічного аналізу інформаційно-рекламної діяльності є необхідною умовою для досягнення довгострокового успіху. Ґрунтовний аналіз функціональної стратегії озброює підприємства далекоглядними рішеннями, що спираються на ретельне вивчення власних можливостей та вразливостей у контексті зовнішніх перспектив і ризиків.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectінформаційно-рекламна діяльністьuk
dc.subjectстратегічний аналізuk
dc.subjectкомунікаційна стратегіяuk
dc.subjectконкурентноздатністьuk
dc.titleДослідження інформаційно-рекламної діяльності підприємства методами стратегічного аналізуuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Концепти соціокультурної трансформації сучасного суспільства (2025)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kulbakko.pdf785.71 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.