Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22780
Title: Філософія грошей і рекламний менеджмент у соціокультурній сфері: ціннісна природа обміну в умовах кризи
Authors: Дилян, А. В.
Keywords: війна
гроші
суспільство
філософія грошей
рекламний менеджмент
соціокультурна сфера
Issue Date: 2025
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Citation: Дилян А. В. Філософія грошей і рекламний менеджмент у соціокультурній сфері: ціннісна природа обміну в умовах кризи / А. В. Дилян // Концепти соціокультурної трансформації сучасного суспільства : матеріали VІ Міжнародної конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених (Одеса, 22–23 травня 2025 р.) / Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського, кафедра філософії, соціології та менеджменту соціокультурної діяльності; [О. М. Єременко, I. В. Голубович (рец.)]. – Одеса: ПНПУ імені К. Д. Ушинського, 2025. – С. 164-165.
Abstract: Сучасні кризи – війна, соціальна турбулентність, емоційне виснаження суспільства – висувають нові вимоги до комунікації у сфері культури. Особливого значення набувають не лише технічні аспекти рекламного менеджменту, а й глибше осмислення самого поняття грошей. Вони перестають бути виключно засобом обігу й набувають ціннісного змісту, стають актом довіри, підтримки та етичної участі у спільному просторі культури. У соціокультурній рекламі гроші виконують не стільки функцію купівлі, продажу, скільки символізують свідомий вибір на користь цінностей спільноти та культурної пам’яті
URI: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22780
Appears in Collections:Концепти соціокультурної трансформації сучасного суспільства (2025)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Dilyan.pdf782.47 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.