Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22631
Title: Ethics of a living person in thorstein veblen philosophy: the transformation of modern society
Other Titles: Етика живої людини у філософії Торстейна Веблена: трансформація сучасного суспільства
Authors: Schwartz, David
Keywords: філософія Торстейна Веблена
сучасне суспільство
трансформація суспільства
етика людини
Thorstein Veblen's philosophy
transformation of society
modern society
human ethics
Issue Date: 2025
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Citation: Schwartz David Ethics of a living person in thorstein veblen philosophy: the transformation of modern society / David Schwartz // Концепти соціокультурної трансформації сучасного суспільства : матеріали VІ Міжнародної конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених «Концепти соціокультурної трансформації сучасного суспільства» (Одеса, 22–23 травня 2025 р.) / Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського, кафедра філософії, соціології та менеджменту соціокультурної діяльності; [О. М. Єременко, М. В. Пальчинська (рец.)]. – Одеса: ПНПУ імені К. Д. Ушинського, 2025. – Р. 22-25.
Abstract: Since the XVIII century, states around the world have been building socio- economic policies and constructing economic tools based on the ideas of man as Homo economicus. A. Smith, D. Hume, J. S. Mill believed that people are “exclusively beings who want to possess wealth”. This provision means that every market participant strives to preserve their wealth and, finding themselves in the role of a consumer, acts on the basis of this desire: they choose utilitarian goods and services with the most favorable price-quality ratio. In general, it acts mostly rationally. The American scientist, philosopher Thorstein Bunde Veblen inevitably drew attention in his understanding of man to social inequality and obviously unwise consumption of the rich from his point of view – when it is difficult to provide yourself with the most necessary things, you involuntarily look at the prices of trinkets bought by the rich and imagine how many months of life this money would last. Починаючи з XVIII століття, держави всього світу будують соціально-економічну політику та конструюють економічні інструменти, спираючись на уявлення про людину як Homo economicus. А. Сміт, Д. Юм, Дж. С. Мілль вважали, що люди – це «виключно істоти, які хочуть володіти багатством». Це положення означає, що кожен учасник ринку прагне зберегти своє багатство і, опинившись у ролі споживача, діє виходячи з цього бажання: обирає утилітарні товари та послуги з найвигіднішим співвідношенням ціни та якості. Загалом діє здебільшого раціонально. Американський вчений, філософ Торстейн Бунде Веблен неминуче звертав увагу у своєму розумінні людини на соціальну нерівність та явно нерозумне споживання багатих з його точки зору – коли важко забезпечити себе найнеобхіднішим, мимоволі дивишся на ціни на дрібнички, куплені багатіями, і уявляєш, на скільки місяців життя вистачило б цих грошей.
URI: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22631
Appears in Collections:Концепти соціокультурної трансформації сучасного суспільства (2025)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
David Schwartz.pdf793.48 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.