Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22611
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Lukyanchenko, Iryna Olegivna | - |
dc.contributor.author | Мельниченко, Галина Володимирівна | - |
dc.contributor.author | Melnychenko, Halyna Volodymyrivna | - |
dc.contributor.author | Лук'янченко, Ірина Олегівна | - |
dc.date.accessioned | 2025-07-01T11:17:27Z | - |
dc.date.available | 2025-07-01T11:17:27Z | - |
dc.date.issued | 2025 | - |
dc.identifier.citation | Мельниченко Г. В. Стратетії запобігання використанню штучного інтелекту під час розвитку творчих англомовних писемних умінь студентів / Г. В. Мельниченко, І. О. Лук'янченко // Мовна освіта: виклики, перспективи та інновації: збірник наукових праць / за заг. ред. А. А. Юмрукуз. – Одеса: Магістр, 2025. – C. 61-65. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22611 | - |
dc.description.abstract | Саме поняття творчості виключає опору на штучний інтелект, адже заміна власної творчої діяльності на доробки інтелектуальних програм веде до втрати оригінальності мислення, здатності до продукування ідей, критичного мислення, до клішованості мовлення й мислення, позбавлення індивідуального стилю, у решті-решт, людина втрачає навички творчого самовираження взагалі. Усвідомлення потенційних загроз у формуванні особистості майбутнього викладача призводить до пошуку стратегій і технік усунення можливості залучення з боку студентів доробок штучного інтелекту в навчальному процесі. В умовах навчання дисципліни «Творче письмо (англійська мова)» шляхи запобігання виникнення окресленої загрози залежить від форми навчання – дистанційного або в умовах реального аудиторного часу. Сьогодні штучний інтелект часто стає в пригоді, замінюючи безплідні довготривалі пошуки інформації на отримання миттєвої конструктивної й досить надійної відповіді. Використання штучного інтелекту важко переоцінити в професійному житті під час підготовки до проведення уроків, пошуку конкретної відповіді на запитання, перевірки робіт різного типу. Однак надлишкове захоплення студентами штучними технологіями, особливо під час створення писемних текстів, загрожує втратою здатності до творчого сприйняття й опису дійсності, стагнацією мислення й невідповідністю заявленого професійного рівня, а отже зниженням ефективності виконання передбачених функцій. Найефективнішими стратегіями упередження загрозливої перспективи є зміна формі й часу виконання творчих завдань, підвищення мотивації навчання, наскрізне керування творчим процесом та залучення сервісів перевірки ступеню доброчесності виконавця. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» | uk |
dc.subject | штучний інтелект | uk |
dc.subject | англійська мова | uk |
dc.subject | творча діяльність | uk |
dc.subject | керування творчим процесом | uk |
dc.title | Стратетії запобігання використанню штучного інтелекту під час розвитку творчих англомовних писемних умінь студентів | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | Мовна освіта: виклики, перспективи та інновації (2025) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Melnychenko Halyna Volodymyrivna;.pdf | 648.11 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.