Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22597
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПак, Антоніна-
dc.contributor.authorPak, Antonina-
dc.contributor.authorЙонгин Сон-
dc.date.accessioned2025-07-01T09:27:42Z-
dc.date.available2025-07-01T09:27:42Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationПак А. 우크라이나 한국어교육에서 문학을 통한 치유적 접근 가능성 Можливість цілющого підходу через літературу в корейській мовній освіті в Україні / А. Пак, Йонгин Сон // Мовна освіта: виклики, перспективи та інновації: збірник наукових праць / за заг. ред. А. А. Юмрукуз. – Одеса: Магістр, 2025. – C. 56-60.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22597-
dc.description.abstract세계적으로 큰 관심을 모으는 우크라이나는 2022년 2월 24일 러시아의 전면침공으로 인해 오늘날까지도 세계적인 관심과 지원을 받는 상황에 처해 있다. 러시아의 전면침공이 시작된 순간부터 모든 우크라이나 국민은 두려움을 느끼고 스트레스를 겪고 있다. 우크라이나 니스 연구소(The National Institute for Strategic Studies: NISS)의 연구 결과에 따르면 우크라이나 국민의 40-50%가 심리 상담이 필요하다. 전시 상황에 처한 우크라이나 국민들은 집단적 트라우마 (collective trauma)는 물론 국민의 40-50%는 외상 후 스트레스 장애(post-traumatic stress disorder(PTSD))1 를 겪고 있다. 집단적 트라우마와 외상 후 스트레스 장애를 겪고 있는 전쟁 불안의 모호한 사회적 상황에서 학업을 이어가는 우크라이나 대학생들은 자신의 정체성을 확인하고 진로를 모색하는 등 다양한 활동을 적극적으로 해야 한다. 따라서 학업 수행과 진로 준비에 시간과 에너지를 쏟는 것 외에 ‘전쟁’이라는 매우 어려운 상황에 처해 있다. 이들이 전쟁으로 인한 ‘불안’, ‘두려움’, ‘혼돈’ 등 털어내고 타자와의 원만한 관계를 형성하고 치유가 될 수 있도록 우크라이나 한국어 교육에서도 그 역할에 대해 고민해 봐야 한다. 전쟁 상황 속에서 한국어와. Україна, яка привернула велику увагу в усьому світі, досі отримує світову увагу та підтримку через повномасштабне вторгнення Росії 24 лютого 2022 року. З початку повномасштабного вторгнення Росії всі громадяни України відчувають страх і стрес. Згідно з результатами дослідження Національного інституту стратегічних досліджень (НІСД) України, 40-50% громадян України потребують психологічної консультації. Громадяни України у воєнних ситуаціях страждають від колективної травми, а 40-50% населення страждає від посттравматичного стресового розладу (ПТСР)1. Студенти українських університетів, які продовжують навчання в неоднозначній соціальній ситуації воєнної тривоги, страждаючи від колективної травми та посттравматичного стресового розладу, повинні активно займатися різними видами діяльності, такими як підтвердження своєї ідентичності та дослідження свого кар'єрного шляху. Тому, окрім витрачання часу та енергії на успішність та підготовку до кар'єри, вони також перебувають у дуже складній ситуації під назвою «війна». Щоб вони подолали «тривогу», «страх» та «хаос», спричинені війною, побудували гармонійні стосунки з іншими та досягли зцілення, ми також повинні подумати про роль корейської мовної освіти в Україні.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectкорейська мовна освіта в Україніuk
dc.subjectнавчання студентівuk
dc.subjectросійсько-українська війнаuk
dc.subjectкорейська літератураuk
dc.subjectкорейська культураuk
dc.subject우크라이나의 한국어 교육uk
dc.subject러시아-우크라이나 전쟁uk
dc.subject한국 문화uk
dc.subject학생 교육uk
dc.subject한국문학uk
dc.title우크라이나 한국어교육에서 문학을 통한 치유적 접근 가능성uk
dc.title.alternativeМожливість цілющого підходу через літературу в корейській мовній освіті в Україніuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Мовна освіта: виклики, перспективи та інновації (2025)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Pak.pdf761.28 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.