Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22571
Title: Мультимодальний підхід у викладанні та функціонуванні корейської мови як іноземної
Authors: Хон, Хон
Keywords: мкльтимодальний підхід
викладання корейської мови
спрйиняття інформації
лінгвокультурний аспект
медіа-освіченістьі майбутніх вчителів корейської мови
Issue Date: 2025
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Citation: Хон К. Ю. Мультимодальний підхід у викладанні та функціонуванні корейської мови як іноземної / К. Ю. Хон // Мовна освіта: виклики, перспективи та інновації: збірник наукових праць / за заг. ред. А. А. Юмрукуз. – Одеса: Магістр, 2025. – C. 36-38.
Abstract: Дослідження вивчає мультимодальність у викладанні корейської мови. Воно теоретично обґрунтовує та практично впроваджує підхід у викладанні, що поєднує різні способи сприйняття інформації. Особлива увага приділена корейській писемності, відомій як хангиль, системі ввічливості та невербальній комунікації. Аналізуються візуальні, аудіальні та кінестетичні елементи, які допомагають у викладанні та навчанні. Доведено, що сучасні технології (відео, аудіо, інтерактивні додатки, VR) значно покращують вивчення та засвоєння корейської мови. Також розглядається взаємозв’язок мови та культури у комунікації. Запропоновано методичні рекомендації з урахуванням особливостей сприймання інформації учнями. Визначено інноваційні підходи до складних тем, як-от ввічливість, інтонація та жести. Дослідження є корисним для викладачів та авторів навчальних матеріалів. У майбутньому варто розробити спеціальні методики для різних навчальних ситуацій та оцінити вплив нових технологій.
URI: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22571
Appears in Collections:Мовна освіта: виклики, перспективи та інновації (2025)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Hon.pdf605.76 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.