Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22397
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГуданич, Наталія Миколаївна-
dc.contributor.authorHudanych, Nataliia-
dc.date.accessioned2025-06-17T09:26:53Z-
dc.date.available2025-06-17T09:26:53Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationГуданич Н. Можливості розвитку пізнавальної ініціативності майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти у неформальній та інформальній дистанційній освіті Наука та освіта в дослідженнях молодих учених: матеріали VІ Міжнар. наук.-практ. конф. для студ., аспірантів, докторантів, молод. учених, Харків, 16 трав. 2025 р. / Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди ; [редкол.: Ю. Д. Бойчук (голов. ред.) та ін.]. Харків, 2025. С. 24–26.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22397-
dc.description.abstractУ статті розглядаються можливості розвитку пізнавальної ініціативності майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти в умовах неформальної та інформальної дистанційної освіти. Акцент зроблено на важливості розвитку активної пізнавальної позиції у студентів педагогічних спеціальностей через залучення до онлайн-курсів, вебінарів, самоосвітніх платформ, професійних спільнот. Окреслено чинники, що сприяють розвитку ініціативності у процесі неперервної освіти, зокрема гнучкість освітнього контенту, автономність освітньої діяльності та мотиваційне середовище. Визначено перспективні напрями використання дистанційних форматів для стимулювання самостійного пізнання, критичного мислення та професійної рефлексії майбутніх вихователів. The article considers the possibilities of developing the cognitive initiative of future teachers of preschool education institutions in the context of non-formal and informal distance education. The emphasis is placed on the importance of developing an active cognitive position in students of pedagogical specialities through involvement in online courses, webinars, self-educational platforms, and professional communities. The factors that contribute to the development of initiative in the process of continuing education, in particular the flexibility of educational content, autonomy of educational activities and motivational environment, are outlined. Promising directions of using distance formats to stimulate independent cognition, critical thinking and professional reflection of future educators are identified.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherНац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковородиuk
dc.subjectпізнавальна ініціативністьuk
dc.subjectмайбутні вихователіuk
dc.subjectдистанційна освітаuk
dc.subjectнеформальна освітаuk
dc.subjectінформальна освітаuk
dc.subjectсамоосвітаuk
dc.subjectпрофесійна підготовкаuk
dc.subjectпедагогічна ініціативаuk
dc.subjectcognitive initiativeuk
dc.subjectfuture teachersuk
dc.subjectdistance educationuk
dc.subjectnon-formal educationuk
dc.subjectinformal educationuk
dc.subjectself-educationuk
dc.subjectprofessional traininguk
dc.subjectpedagogical initiativeuk
dc.titleМожливості розвитку пізнавальної ініціативності майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти у неформальній та інформальній дистанційній освітіuk
dc.title.alternativeOpportunities for the Development of Cognitive Initiative of Future Preschool Teachers in Non-formal and Informal Distance Educationuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Кафедра дошкільної педагогіки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Hudanych.pdf547.8 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.