Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22367
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛевченков, Є. О.-
dc.date.accessioned2025-06-11T06:27:06Z-
dc.date.available2025-06-11T06:27:06Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationЛевченков Є. О. Дослідження формування екологічно орієнтованої освіти в епоху штучного інтелекту / Є. О. Левченков // Перспективи : соціально політичний журнал. – 2025. – № 1. – С. 145-153.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22367-
dc.description.abstractСучасний розвиток штучного інтелекту (ШІ) та цифрових технологій суттєво впливає на освітній простір, ставлячи перед ним виклики, пов’язані з екологічною сталостю та етичною відповідальністю. Традиційне протиставлення концепцій smart- та sustainable-освіти демонструє їхню часткову несумісність, оскільки технологічна ефективність не завжди враховує екологічні й соціальні аспекти. В українському освітньому дискурсі також відбувається активне осмислення проблеми цифровізації освіти з урахуванням гуманітарного виміру, що актуалізує необхідність міждисциплінарного аналізу. Мета дослідження – обґрунтувати філософські засади формування екологічно орієнтованої освітньої парадигми в умовах стрімкої інтеграції ШІ у навчальні процеси. Методи дослідження включають критичний аналіз сучасних наукових підходів до цифрової освіти та сталого розвитку, компаративний підхід до вивчення взаємозв’язку smart- та sustainable-урбанізму, а також філософсько-методологічний аналіз освітніх стратегій у контексті розвитку ШІ. The modern development of artificial intelligence (AI) and digital technologies significantly affects the educational space, posing challenges related to environmental sustainability and ethical responsibility. The traditional opposition of the concepts of smart and sustainable education demonstrates their partial incompatibility, since technological efficiency does not always take into account environmental and social aspects. In the Ukrainian educational discourse, there is also an active understanding of the problem of digitalization of education, taking into account the humanitarian dimension, which actualizes the need for interdisciplinary analysis. The purpose of the study is to substantiate the philosophical principles of the formation of an environmentally oriented educational paradigm in the context of the rapid integration of AI into educational processes.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectфілософія освітиuk
dc.subjectштучний інтелектuk
dc.subjectsmart-урбанізмuk
dc.subjectекологічна свідомістьuk
dc.subjectцифровізація освітиuk
dc.subjectстале навчанняuk
dc.subjectphilosophy of educationuk
dc.subjectartificial intelligenceuk
dc.subjectsmart urbanismuk
dc.subjectenvironmental awarenessuk
dc.subjectdigitalization of educationuk
dc.subjectsustainable learninguk
dc.titleДослідження формування екологічно орієнтованої освіти в епоху штучного інтелектуuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:2025

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Levchenkov Yevheniy Oleksandrovych.pdf293.27 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.