Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22342
Title: Вплив емоційного інтелекту викладача на академічну успішність здобувачів освіти
Authors: Молчанова, К.
Keywords: емоційний інтелект
академічна успішність
викладач
педагогічна майстерність
здобувач освіти
emotional intelligence
academic success
teacher
pedagogical skills
student
Issue Date: 2025
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д. Ушинського»
Citation: Молчанова К. Вплив емоційного інтелекту викладача на академічну успішність здобувачів освіти / К. Молчанова // Лінгвістика й лінгводидактика: здобутки і перспективи розвитку: матеріали Ювілейної Всеукраїнської науково-практичної конференції молодих науковців (м. Одеса, 06-07 грудня 2024 р.) [Електронне видання]: зб. тез доп. / редкол. Т. О. Євтушина, Л. І. Прокопенко, Ж. Д. Горіна, Н. Ф. Босак. Одеса: ДЗ «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського», 2024. С. 106-111.
Abstract: У статті досліджено тему емоційного інтелекту. Зазначено важливість розвитку емоційного інтелекту викладача, його здатність впливати на показник академічної успішності здобувачів освіти. Автор наголошує на важливості розвитку емоційного інтелекту в майбутніх викладачів, наводячи приклади професійної діяльності викладача англійської мови. The article presents the topic of emotional intelligence and reveals the importance of developing teacher’s emotional intelligence and its ability to influence students’ academic success. The author emphasizes the importance of developing pre-service teachers’ emotional intelligence, providing the examples of English teachers’ professional activities.
URI: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22342
Appears in Collections:Лінгвістика й лінгводидактика: здобутки і перспективи розвитку (2024)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
22.pdf3.04 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.