Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22320
Title: | Соціокультурні аспекти розвитку китайського суспільства: Традиції та інновації |
Authors: | Петінова, Оксана Борисівна Petinova, Oksana Borysivna Tkachenko, Kateryna Ткаченко, Катерина Валеріївна |
Keywords: | соціокультурний розвиток соціокультурна діяльність цінності суспільство традиції національна ідентичність інновації соціальні інститути соціокультурні трансформації креативна індустрія дозвіллєва діяльність культурні проєкти культурна спадщина пропаганда харчова культура sociocultural development sociocultural activities values society traditions innovations national identity social institutions sociocultural transformations creative industry leisure activities cultural projects cultural heritage propaganda food culture |
Issue Date: | 2025 |
Publisher: | Fine Art and Culture Studies |
Citation: | Петінова О., Ткаченко К. Соціокультурні аспекти розвитку китайського суспільства: традиції та інновації. Fine Art and Culture Studies, 1, 2025. С. 387–398. |
Abstract: | У статті представлені результати реалізації україно-китайського освітньо-наукового проєкту «Освіта в глобалізованому суспільстві: філософія, менеджмент, культура, сучасні тренди, економічні опції та міжнародні практики», що торкалися дослідження соціокультурних аспектів розвитку сучасного китайського суспільства. The article presents the results of the implementation of the Ukrainian-Chinese educational and scientific project «Education in a Globalized Society: Philosophy, Management, Culture, Modern Trends, Economic Options, and International Practices», which explored the sociocultural aspects of contemporary Chinese society’s development. |
URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22320 |
Appears in Collections: | Кафедра філософії, соціології та менеджменту соціокультурної діяльності |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
SOCIO-CULTURAL ASPECTS.pdf | 635.67 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.