Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/2231
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorBohush, Alla Mykhailivna-
dc.contributor.authorБогуш, Алла Михайлівна-
dc.date.accessioned2019-07-03T12:00:28Z-
dc.date.available2019-07-03T12:00:28Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationБогуш А. М. Дошкільна і початкова ланки освіти – сходинки наступності / А. М. Богуш // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. - 2017. - № 28. - С. 23-27.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/2231-
dc.description.abstractУ статті розкрито проблему наступності в навчанні й вихованні дітей дошкільної і початкової ланок освіти; схарактеризовано такі поняття: неперервність, наступність, передшкільна освіта, дошкільна зрілість. The article deals with the problem of continuity in education and upbringing of children at preschool and primary branches of education; defines the concepts of ‘continuity’, ‘preschool education’, and ‘preschool maturity’uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherВидавництво Київського університету ім. Бориса Грінченкаuk
dc.subjectнаступністьuk
dc.subjectдошкільна освітаuk
dc.subjectпочаткова освітаuk
dc.subjectпередшкільна освітаuk
dc.subjectдошкільна зрілістьuk
dc.subjectсуперечностіuk
dc.subjectсоціальна позиціяuk
dc.subjectcontinuityuk
dc.subjectpreschool educationuk
dc.subjectprimary educationuk
dc.subjectissuesuk
dc.subjectsocial attitudeuk
dc.titleДошкільна і початкова ланки освіти – сходинки наступностіuk
dc.title.alternativePreschool and primary branches of education — branches of continuityuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Кафедра теорії та методики дошкільної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Doshkilna i pochatkova lanky osvity – sxodynky nastupnosti .pdf155.65 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.