Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22315
Title: STEAM-освіта як інструмент підготовки майбутніх вихователів до соціалізації дітей дошкільного віку
Other Titles: STEAM education as a tool for preparing future educators for the socialisation of preschool children
Authors: Мардарова, Ірина Костянтинівна
Mardarova, Iryna Kostyantynivna
Гуданич, Наталія Миколаївна
Hudanych, Nataliia
Keywords: STEAM-освіта
дошкільна освіта
соціалізація
майбутні вихователі
інтегроване навчання
педагогічна підготовка
креативність
компетентнісний підхід
STEAM education
preschool education
socialisation
future educators
integrated learning
teacher training
creativity
competence-based approach
Issue Date: 2025
Publisher: Кропивницький : ДонДУВ
Citation: Мардарова І. К. STEAM-освіта як інструмент підготовки майбутніх вихователів до соціалізації дітей дошкільного віку / І. К. Мардарова, Н. М. Гуданич // STEAM-освіта як інструмент підготовки майбутніх вихователів до соціалізації дітей дошкільного віку. Актуальні аспекти розвитку STEAM-освіти в умовах євроінтеграції: збірник матеріалів ІІІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції (м. Кропивницький, 24 квітня 2025 року). Кропивницький : ДонДУВС, 2025. - С. 131–133.
Abstract: У статті розкрито значення STEAM-освіти як сучасного інструменту професійної підготовки майбутніх вихователів до процесу соціалізації дітей дошкільного віку. Автор аналізує можливості інтеграції науково-технічного підходу в освітній процес дошкільних закладів з метою формування у дітей навичок взаємодії, комунікації, критичного мислення та креативності. Наголошено на важливості формування у майбутніх педагогів компетентностей, необхідних для організації соціалізаційного простору через STEAM-методики. Представлено приклади практичних форм роботи та освітніх проєктів, що сприяють соціалізації дошкільників у STEAM-орієнтованому середовищі. The article reveals the significance of STEAM education as a modern tool for professional training of future educators for the process of socialisation of preschool children. The author analyses the possibilities of integrating the scientific and technical approach into the educational process of preschool institutions in order to develop children's skills of interaction, communication, critical thinking and creativity. The importance of forming competences in future teachers necessary for organising socialisation space through STEAM methods is emphasised. Examples of practical forms of work and educational projects that promote the socialisation of preschoolers in a STEAM-oriented environment are presented.
URI: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22315
Appears in Collections:Кафедра дошкільної педагогіки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
STEAM.pdf5.82 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.