Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22312
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМардарова, Ірина Костянтинівна-
dc.contributor.authorMardarova, Iryna Kostyantynivna-
dc.contributor.authorГуданич, Наталія Миколаївна-
dc.contributor.authorHudanych, Nataliia-
dc.date.accessioned2025-06-09T08:13:34Z-
dc.date.available2025-06-09T08:13:34Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationМардарова І. К. Розвиток креативних здібностей здобувачів вищої освіти в коворкінг середовищі / І. К. Мардарова, Н. М. Гуданич // Розвиток креативності як ресурсу інноваційного потенціалу особистості: психолого-педагогічні аспекти: збірник матеріалів всеукраїнської науково-методичної конференції з міжнародною участю. - Одеса : Університет Ушинського, 2025. - С. 291–296.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22312-
dc.description.abstractУ статті досліджено особливості розвитку креативних здібностей здобувачів вищої освіти в умовах коворкінг середовища. Розкрито потенціал коворкінг-просторів як інноваційного освітнього середовища, що сприяє активізації творчого мислення, формуванню міждисциплінарних зв’язків і розвитку soft skills. Проаналізовано педагогічні умови, які забезпечують ефективне функціонування коворкінгів у закладах вищої освіти, зокрема – відкритість до співпраці, гнучкість навчального простору, технологічне забезпечення та підтримка наставництва. Наведено приклади практичної реалізації освітніх проєктів у коворкінг середовищі, що сприяють формуванню креативності студентів. Підкреслено важливість інтеграції неформальної освіти та цифрових інструментів у підготовку сучасного фахівця. The article examines the peculiarities of developing creative abilities of higher education students in a coworking environment. The potential of coworking spaces as an innovative educational environment that promotes the activation of creative thinking, the formation of interdisciplinary links and the development of soft skills is revealed. The article analyses the pedagogical conditions that ensure the effective functioning of coworking spaces in higher education institutions, in particular, openness to cooperation, flexibility of the learning space, technological support and mentoring support. Examples of the practical implementation of educational projects in a coworking environment that contribute to the formation of students' creativity are provided. The importance of integrating non-formal education and digital tools into the training of a modern specialist is emphasised.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського"uk
dc.subjectкреативність.uk
dc.subjectздобувач вищої освітиuk
dc.subjectковоркінгuk
dc.subjectосвітнє середовищеuk
dc.subjectтворче мисленняuk
dc.subjectsoft skillsuk
dc.subjectinterdisciplinarityuk
dc.subjectінноваційна освітаuk
dc.subjectsoft skillsuk
dc.subjectміждисциплінарністьuk
dc.subjectcreativityuk
dc.subjectcoworkinguk
dc.subjectcreative thinkinguk
dc.subjectinnovative educationuk
dc.subjecthigher education studentuk
dc.subjecteducational environmentuk
dc.titleРозвиток креативних здібностей здобувачів вищої освіти в коворкінг середовищіuk
dc.title.alternativeDevelopment of creative abilities of higher education students in a coworking environmentuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Кафедра дошкільної педагогіки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Mardarova.pdf1.1 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.