Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22305
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Emel'yanova, Dar'ya Volodymyrivna | - |
dc.contributor.author | Ємельянова, Дар’я Володимирівна | - |
dc.date.accessioned | 2025-06-04T11:05:10Z | - |
dc.date.available | 2025-06-04T11:05:10Z | - |
dc.date.issued | 2025 | - |
dc.identifier.citation | Ємельянова Д. В. Мультимодальне викладання англійської мови за професійним спрямуванням в контексті євроінтеграції педагогічної освіти України / Д. В. Ємельянова // Філологічна наука та освіта в парадигмі глобалізаційних процесів : євроінтеграційний вектор методологічних, освітніх та міжкультурних трансформацій : Колективна монографія. - Європейське видавництво “Izdevnieciba “Baltija Publishing” (м. Рига, Латвія). - Розділ 20. - 2025. - С. 402-433. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22305 | - |
dc.description.abstract | Інтеграційні процеси, зміцнення культурних зв’язків з європейськими країнами зумовлюють потребу у фахівцях, які володіють англійською мовою, кваліфікація яких відповідає сучасним вимогам до професіоналів, тому що саме англійська мова набуває все більшого поширення та стає мовою міжнародного спілкування (англійська мова як лінгва-франка – АЛФ) не тільки в межах ЄС, але й у всьому світі. Дисципліна «Іноземна (англійська) мова за професійним спрямуванням» є одним з освітніх компонентів, що формують інтегральну компетентність, забезпечують отримання комплексу професійних знань випускників англійською мовою, і можливість входження в європейський простір вищої освіти (далі – ЄПВО). Метою дослідження є представлення підсумків наукових праць авторки з формування мотивації навчання дисципліни «Іноземна (англійська) мови за професійним спрямуванням» майбутніх педагогічних кадрів немовних спеціальностей в Державному закладі “Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського”, як необхідного чинника свідомого входження в ЄПВО. Мультимодальний підхід до навчання англійської мови за професійним спрямуванням припускає використання і поєднання викладачами різноманітних способів сприйняття та обробки інформації (модальностей) відповідно до цілей, змісту та завдань навчання. Для стимулювання різних каналів сприйняття можливо використовувати не лише друкований текст, а й аудіо- та відео формат. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Європейське видавництво “Izdevnieciba “Baltija Publishing” | uk |
dc.subject | мультимодельне викладання | uk |
dc.subject | викладання англійської мови | uk |
dc.subject | англійська за професійним спрямуванням | uk |
dc.subject | європейська інтеграція | uk |
dc.subject | освіта України | uk |
dc.title | Мультимодальне викладання англійської мови за професійним спрямуванням в контексті євроінтеграції педагогічної освіти України | uk |
dc.type | Book chapter | uk |
Appears in Collections: | Кафедра германських і східних мов та методики їх навчання |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Emel'yanova Dar'ya Volodymyrivna.pdf | 1.07 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.