Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22305
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorEmel'yanova, Dar'ya Volodymyrivna-
dc.contributor.authorЄмельянова, Дар’я Володимирівна-
dc.date.accessioned2025-06-04T11:05:10Z-
dc.date.available2025-06-04T11:05:10Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationЄмельянова Д. В. Мультимодальне викладання англійської мови за професійним спрямуванням в контексті євроінтеграції педагогічної освіти України / Д. В. Ємельянова // Філологічна наука та освіта в парадигмі глобалізаційних процесів : євроінтеграційний вектор методологічних, освітніх та міжкультурних трансформацій : Колективна монографія. - Європейське видавництво “Izdevnieciba “Baltija Publishing” (м. Рига, Латвія). - Розділ 20. - 2025. - С. 402-433.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22305-
dc.description.abstractІнтеграційні процеси, зміцнення культурних зв’язків з європейськими країнами зумовлюють потребу у фахівцях, які володіють англійською мовою, кваліфікація яких відповідає сучасним вимогам до професіоналів, тому що саме англійська мова набуває все більшого поширення та стає мовою міжнародного спілкування (англійська мова як лінгва-франка – АЛФ) не тільки в межах ЄС, але й у всьому світі. Дисципліна «Іноземна (англійська) мова за професійним спрямуванням» є одним з освітніх компонентів, що формують інтегральну компетентність, забезпечують отримання комплексу професійних знань випускників англійською мовою, і можливість входження в європейський простір вищої освіти (далі – ЄПВО). Метою дослідження є представлення підсумків наукових праць авторки з формування мотивації навчання дисципліни «Іноземна (англійська) мови за професійним спрямуванням» майбутніх педагогічних кадрів немовних спеціальностей в Державному закладі “Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського”, як необхідного чинника свідомого входження в ЄПВО. Мультимодальний підхід до навчання англійської мови за професійним спрямуванням припускає використання і поєднання викладачами різноманітних способів сприйняття та обробки інформації (модальностей) відповідно до цілей, змісту та завдань навчання. Для стимулювання різних каналів сприйняття можливо використовувати не лише друкований текст, а й аудіо- та відео формат.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherЄвропейське видавництво “Izdevnieciba “Baltija Publishing”uk
dc.subjectмультимодельне викладанняuk
dc.subjectвикладання англійської мовиuk
dc.subjectанглійська за професійним спрямуваннямuk
dc.subjectєвропейська інтеграціяuk
dc.subjectосвіта Україниuk
dc.titleМультимодальне викладання англійської мови за професійним спрямуванням в контексті євроінтеграції педагогічної освіти Україниuk
dc.typeBook chapteruk
Appears in Collections:Кафедра германських і східних мов та методики їх навчання

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Emel'yanova Dar'ya Volodymyrivna.pdf1.07 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.