Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22299
Title: | Мультимодальний підхід до виявлення схожості та відмінностей синтаксису української і китайської мов |
Other Titles: | A multimodal approach to identifying similarities and differences in the syntax of ukrainian and chinese languages |
Authors: | Emel'yanova, Dar'ya Volodymyrivna Ємельянова, Дар’я Володимирівна |
Keywords: | синтаксис зіставлення українська мова китайська мова мультимодальність comparison language Ukrainian Chinese multimodality syntax |
Issue Date: | 2025 |
Publisher: | Ємельянова Д. В. Мультимодальний підхід до виявлення схожості та відмінностей синтаксису української і китайської мов / Д. В. Ємельянова // Актуальні питання гуманітарних наук. - 2025. - Вип. 84. Т. 1. - С. 227-234. |
Abstract: | Інтерес української молоді до вивчення китайської мови пояснюється популярністю цієї мови у світі та можливістю майбутнього працевлаштування. В Державному закладі «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» з 2012 р. здійснюється набір студентів за спеціальністю «014.029 Середня освіта (Мова і література (китайська, англійська))». Розуміння синтаксису китайської мови є важливою умовою успішного вивчення цієї мови. Значний вклад у вивчення китайської мови внесли українські синологи, які присвятили свої дослідження лексичним і синтаксичним явищам в сучасній китайській мові та зробили порівняльний аналіз із спорідненими явищами в українській мові. Зіставний аналіз схожості та відмінностей синтаксису української і китайської мов сприяє набуттю розуміння побудови речень китайською мовою. Майбутнім викладачам китайської мови необхідні навички побудови речень для вираження своїх думок і почуттів належним чином з використанням класичних і сучасних методів навчання.Застосування в представленому дослідженні мультимодального підходу до формування умінь і навичок зіставного синтаксису української і китайської мов розглядалося як важливий компонент змісту навчання, оскільки всі мови світу є складними системами знаків передачі інформації і будь-яке їхнє використання є мультимодальним. Все вищезазначене пояснює актуальність проведеного дослідження із застосуванням мультимодального підходу до виявлення схожості й відмінностей синтаксису української і китайської мов. На підставі аналізу літературних джерел розроблена і проведена лекції-презентації «Синтаксис української та китайської мов: схожість і відмінності» для студентів Університету Ушинського, які готуються за спеціальністю «014.029 Середня освіта (Мова і література (китайська, англійська))». The interest of Ukrainian youth in learning Chinese is explained by the popularity of this language in the world and the possibility of future employment. Since 2012, the State Institution "South Ukrainian National Pedagogical University named after K. D. Ushinsky" has been recruiting students in the specialty "014 Secondary Education (Language and Literature (Chinese, English))". Understanding the syntax of the Chinese language is an important condition for successful learning of this language. A significant contribution to the study of Chinese was made by Ukrainian sinologists, who devoted their research to lexical and syntactic phenomena in modern Chinese and made a comparative analysis with related phenomena in the Ukrainian language. A comparative analysis of the similarities and differences in the syntax of the Ukrainian and Chinese languages contributes to the acquisition of an understanding of the construction of sentences in the Chinese language. Future Chinese language teachers need sentence building skills to express their thoughts and feelings appropriately using classical and modern teaching methods. |
URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22299 |
Appears in Collections: | Кафедра германських і східних мов та методики їх навчання |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Darya EMELYANOVA.pdf | 435.71 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.