Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22265
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСакалюк, Оксана Олександрівна-
dc.contributor.authorSakalyuk, Oksana Olexandrivna-
dc.date.accessioned2025-05-30T09:58:13Z-
dc.date.available2025-05-30T09:58:13Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationСакалюк О. О. Комунікативний підхід у підготовці майбутніх фахівців до професійної діяльності / О. О. Сакалюк // Інноватика в освіті, дизайні та мистецтві : матеріали ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю (м. Одеса, 24-25 квітня 2025 р.). - Одеса: Університет Ушинського, 2025. – С. 99-101.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22265-
dc.description.abstractВ умовах інтеграції України в єдиний європейський освітній простір підвищується попит на випускників вишів, які були б готовими до комунікації у сфері професійної діяльності, що можна визначити одним із показників сформованості якісного вміння здобувача освіти навчатися. У зв’язку з цим виникає потреба в підготовці майбутніх фахівців у закладах вищої освіти, яка спрямована зокрема на діяльнісно-комунікативний (оволодіння комунікативними вміннями) підхід до навчання. Саме комунікативний підхід передбачає систему заходів, які спрямовані на практичну реалізацію складових дискурсу: публічний виступ, диспут, круглий стіл, презентація, ситуаційні вправи, інтерв’ю, репортаж тощо.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського"uk
dc.subjectдискурсuk
dc.subjectкомунікаціяuk
dc.subjectкомунікативний підхідuk
dc.subjectкомунікативні вмінняuk
dc.titleКомунікативний підхід у підготовці майбутніх фахівців до професійної діяльностіuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Інноватика в освіті, дизайні та мистецтві (2025)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Sakalyuk.pdf2.31 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.