Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22237
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМаргіна (Мамикіна), Олена Адольфівна-
dc.contributor.authorMarhina (Mamykina), Olena-
dc.contributor.authorЛєснік, Олена Степанівна-
dc.contributor.authorLesnik, Olena Stepanivna-
dc.date.accessioned2025-05-27T18:55:48Z-
dc.date.available2025-05-27T18:55:48Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationМаргіна О. А. Особливості вокально-хорової підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва / О. А. Маргіна, О. С. Лєснік // Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі. - 2023. - №8. - С. 41–47.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22237-
dc.description.abstractУ статті розкрито особливості вокально-хорової підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва. Сучасний етап модернізації вищої освіти України, що пов’язаний з інтеграцією нашої держави до європейського освітнього простору, актуалізує проблему якості професійної підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва. Важливим складником української національної культури є хорове мистецтво, яке значною мірою сприяє загальному та музичному розвитку, ідейно-естетичному вихованню студентів, формуванню в них духовних цінностей. Вокально-хорова діяльність є одним із найважливіших видів діяльності майбутнього педагога-музиканта, а підготовка висококваліфікованих фахівців у цій галузі виступає одним із пріоритетних напрямів мистецької освіти. The article reveals the peculiarities of vocal and choral training of future music teachers. The current stage of modernization of higher education in Ukraine, which is connected with the integration of our country into the European educational space, actualizes the problem of the quality of professional training of future music teachers. Vocal and choral activity is one of the most important activities of a future teacher-musician, and the training of highly qualified specialists in this field is one of the priority directions of art education. A promising direction of vocal and choral training of future specialists in the field of musical art during higher education is the arrangement of a certain sequence of teaching professional disciplines and its complex integrity, which includes the disciplines of the cycle of choral conducting, methods of teaching choral conducting, disciplines of choral studies, choral class, practical work with the choir, choral arrangement and reading of choral scores, voice production, vocal teaching methods, practical assimilation of school repertoire, etc. A feature of vocal and choral training of students of higher education institutions of artistic direction is the presence of basic structural components in it, which include conducting and choral and vocal and performing components.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherКиївський університет імені Бориса Грінченкаuk
dc.subjectмайбутні вчителі музичного мистецтваuk
dc.subjectвокально-хорове мистецтвоuk
dc.subjectдиригентсько-хорова підготовкаuk
dc.subjectвокально-виконавська підготовкаuk
dc.subjectсамостійна роботаuk
dc.subjectfuture music teacheruk
dc.subjectvocal and choral artuk
dc.subjectconducting and choral training,uk
dc.subjectvocal and performing traininguk
dc.subjectindependent workuk
dc.titleОсобливості вокально-хорової підготовки майбутніх учителів музичного мистецтваuk
dc.title.alternativeFeatures of Vocal and Choral Training of Future Music Teachersuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Кафедра вокально-хорової підготовки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Features of Vocal an.pdf721.07 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.