Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22224
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСовкова, Тетяна Сократівна-
dc.contributor.authorSovkova, Tetiana Sokrativna-
dc.date.accessioned2025-05-26T07:14:35Z-
dc.date.available2025-05-26T07:14:35Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationСовкова Т. С. Задачний підхід до лабораторного практикуму в навчанні загальної фізики. Актуальні питання у сучасній науці. Серія: Педагогіка. 2025. 5(35) С. 1336–1348.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22224-
dc.description.abstractУ статті розглядається впровадження задачного підходу до організації лабораторного практикуму з загальної фізики. Основна увага приділяється доцільності інтеграції процесу розв’язування фізичних задач у структуру лабораторних занять як ефективного засобу розвитку логічного мислення, глибшого розуміння фізичних законів і формування дослідницьких навичок. Підкреслюється, що традиційні методи проведення практичних занять не відповідають сучасним вимогам практично-орієнтованого підходу до навчання. У процесі навчання загальної фізики важливо не лише засвоїти теоретичні положення, а й сформувати вміння застосовувати їх для розв’язання практичних задач і проведення експериментальних досліджень. Інтеграція занять із розв’язування задач та лабораторного практикуму дозволяє забезпечити цілісний підхід до навчання, сприяє формуванню системного бачення фізичних процесів. The article discusses implementing a task-based approach in the organization of the laboratory practicum in general physics. The main focus is on the feasibility of integrating the process of solving physics problems into the structure of laboratory sessions as an effective means of developing logical thinking, a deeper understanding of physical laws, and research skills. It is emphasized that traditional methods of conducting practical classes do not meet the current demands of a practice-oriented approach to teaching. In the process of learning general physics, it is important not only to master theoretical concepts but also to develop the ability to apply them in solving practical problems and conducting experimental research. The integration of problem-solving sessions and laboratory practicum allows for a holistic approach to teaching, contributing to the development of a systematic understanding of physical processes.uk
dc.language.isootheruk
dc.subjectзагальна фізикаuk
dc.subjectвища освітаuk
dc.subjectзадачний підхідuk
dc.subjectлабораторний практикумuk
dc.subjectінтеграція теорії та практикиuk
dc.subjectgeneral physicsuk
dc.subjecthigher educationuk
dc.subjecttask-based approachuk
dc.subjectlaboratory workshopuk
dc.subjectintegration of theory and practiceuk
dc.titleЗадачний підхід до лабораторного практикуму в навчанні загальної фізикиuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Кафедра інноваційних технологій та методики навчання природничих дисциплін

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Sovkova.pdf8.61 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.