Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22214
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСаган, О. В.-
dc.date.accessioned2025-05-23T12:35:51Z-
dc.date.available2025-05-23T12:35:51Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationСаган О. В. Формування методико-математичних компетентностей педагога засобами геймофікації / О. В. Саган // Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи: збірник тез доповідей за матеріаліами Всеукраїнської науково-практичної конференції, 25 березня 2025 р. / Міністерство освіти і науки України, ДЗ «ПНПУ імені К.Д. Ушинського» [та ін..]. Одеса, 2025. – С 201-205uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22214-
dc.description.abstractРозкривається роль гейміфікації у формуванні методико-математичної компетентності педагогів. Проведено аналіз існуючих підходів і представлено результат експерименту щодо ефективності використання ігрових технологій у професійній підготовці. Запропоновано рекомендації щодо впровадження гейміфікації в процес підготовки вчителів математики. The role of gamification in the formation of methodological and mathematical competence of teachers is revealed. An analysis of existing approaches is conducted and the result of an experiment on the effectiveness of using game technologies in professional training is presented. Recommendations are offered for the implementation of gamification in the process of training mathematics teachers.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д. Ушинського»uk
dc.subjectметодико-математична компетентністьuk
dc.subjectвчитель математикиuk
dc.subjectгейміфікаціяuk
dc.subjectmethodological and mathematical competenceuk
dc.subjectgamificationuk
dc.subjectmathematics teacheruk
dc.titleФормування методико-математичних компетентностей педагога засобами геймофікаціїuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи (2025)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
64.pdf3.67 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.