Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22211
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Роговська, М. Г. | - |
dc.contributor.author | Івасенко, Н. В. | - |
dc.date.accessioned | 2025-05-23T11:50:51Z | - |
dc.date.available | 2025-05-23T11:50:51Z | - |
dc.date.issued | 2025 | - |
dc.identifier.citation | Роговська М. Г. Інструменти формування критичного мислення у студентів в закладах вищої освіти / М. Г. Роговська, Н. В. Івасенко // Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи: збірник тез доповідей за матеріаліами Всеукраїнської науково-практичної конференції, 25 березня 2025 р. / Міністерство освіти і науки України, ДЗ «ПНПУ імені К.Д. Ушинського» [та ін..]. Одеса, 2025. – С 195-197 | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22211 | - |
dc.description.abstract | В публікації розглядається питання формування навичок критичного мислення у студентів в сучасних умовах викладання вищої математики в ЗВО. Одним з інструментів досягнення такої мети є вивчення методів доведення, а саме методу математичної індукції. The article discusses the formation of critical thinking skills among students in modern conditions of teaching higher mathematics in higher education. One of the tools to achieve this goal is the study of proof methods, namely the method of mathematical induction. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д. Ушинського» | uk |
dc.subject | критичне мислення | uk |
dc.subject | доведення | uk |
dc.subject | метод математичної індукції | uk |
dc.subject | Critical thinking | uk |
dc.subject | proof | uk |
dc.subject | method of mathematical induction | uk |
dc.title | Інструменти формування критичного мислення у студентів в закладах вищої освіти | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи (2025) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
62.pdf | 3.67 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.