Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22206
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Ашихміна, Наталія Віталіївна | - |
dc.contributor.author | Ashykhmina, Nataliia Vitaliivna | - |
dc.date.accessioned | 2025-05-23T10:12:23Z | - |
dc.date.available | 2025-05-23T10:12:23Z | - |
dc.date.issued | 2025 | - |
dc.identifier.citation | Ashykhmina, N. The Use of ICT Tools in Training Future Music Teachers to Conduct Distance Learning for Primary School Students / N. Ashykhmina. // 7th Interdisciplinary and Virtual Conference on Arts in Education (CIVAE)(March 12-13, 2025). - Madrid, Spain: Adaya Press, 2025. - P. 80-82. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22206 | - |
dc.description.abstract | The article emphasizes that the implementation of information and communication technologies (ICT) plays a crucial role in preparing future music teachers for effective distance education of primary school students. ICT facilitates the collection, processing, storage, and trans-mission of information, enabling a structured and engaging delivery of music instruction tailored to the cognitive and developmental needs of young learners. This study examines the role of ICT tools in equipping future music teachers with the necessary skills and resources to conduct distance learning for primary school students and categorizes these tools into educational platforms, social networks, additional re-sources, and specialized software. Анотація. У статті наголошено, що впровадження інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ) відіграє вирішальну роль у підготовці майбутніх учителів музичного мистецтва до ефективної дистанційного навчання учнів початкової школи. ІКТ сприяють збору, обробці, зберіганню та передачі інформації, забезпечуючи структуроване та цікаве проведення уроків музичного мистецтва, адаптованого до когнітивних та розвивальних потреб дітей. Класифіковано засоби ІКТ на освітні платформи, соціальні мережі, додаткові ресурси та спеціалізоване програмне забезпечення. | uk |
dc.language.iso | en | uk |
dc.publisher | Published by Adaya Press | uk |
dc.subject | Information and Communication Technologies (ICT) | uk |
dc.subject | music teacher training | uk |
dc.subject | Distance learning | uk |
dc.subject | Primary school students | uk |
dc.subject | інформаційно-комунікаційні технології (ІКТ) | uk |
dc.subject | підготовка вчителів музичного мистецтва | uk |
dc.subject | дистанційне навчання | uk |
dc.subject | учні початкової школи | uk |
dc.title | The Use of ICT Tools in Training Future Music Teachers to Conduct Distance Learning for Primary School Students | uk |
dc.title.alternative | Використання засобів ІКТ у підготовці майбутніх учителів музичного мистецтва до дистанційного навчання учнів початкової школи | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра музично-інструментальної підготовки |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Ashykhmina Nataliia.pdf | 1.37 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.