Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22180
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Года, Т. Ю. | - |
dc.date.accessioned | 2025-05-23T08:42:51Z | - |
dc.date.available | 2025-05-23T08:42:51Z | - |
dc.date.issued | 2025 | - |
dc.identifier.citation | Года Т. Ю. Використання сучасних засобів навчання під час вивчення особливих точок графіків функцій: досвід Німеччини / Т. Ю. Года // Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи: збірник тез доповідей за матеріаліами Всеукраїнської науково-практичної конференції, 25 березня 2025 р. / Міністерство освіти і науки України, ДЗ «ПНПУ імені К.Д. Ушинського» [та ін..]. Одеса, 2025. – С 140-143 | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22180 | - |
dc.description.abstract | У роботі розглядається використання сучасних засобів навчання для вивчення особливих точок графіків функцій Окрему увагу приділено досвіду Німеччини, де інтеграція цифрових технологій є невід'ємною частиною математичної освіти. This paper examines the use of modern learning tools for studying special points of function graphs. Particular attention is paid to the experience of Germany, where the integration of digital technologies is an integral part of mathematics education. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д. Ушинського» | uk |
dc.subject | інтерактивні підручники | uk |
dc.subject | комп'ютерні алгебраїчні системи (CAS) | uk |
dc.subject | особливі точки графіків функцій | uk |
dc.subject | математична освіта Німеччини | uk |
dc.subject | interactive textbooks | uk |
dc.subject | computer algebra systems (CAS) | uk |
dc.subject | special points of function graphs | uk |
dc.subject | mathematics education in Germany | uk |
dc.title | Використання сучасних засобів навчання під час вивчення особливих точок графіків функцій: досвід Німеччини | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи (2025) |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.